بازدید 16968
۱
گزارش

فتح‌الله‌زاده هم از مدیرعاملی استقلال استعفا داد؟

این روز‌ها هر کسی سرما می‌خورد می‌گویند او کرونا دارد، اما فتح‌الله‌زاده انصافاً مریضی سختی داشت و امیدوارم فقط بستری نشده باشد، چون واقعا در جلسه روز دوشنبه با وجود آنکه حالش مساعد نبود شرکت کرد
کد خبر: ۹۶۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 11 March 2020

ساعاتی پس از کناره گیری محمدحسن انصاری فرد از مدیرعاملی پرسپولیس، شایعه‌ استعفای علی فتح الله زاده  همتای او در باشگاه رقیب هم منتشر شد اما مدیرعامل باشگاه استقلال چنین خبری را تایید نکرد و رییس هیات مدیره باشگاه آبی نیز به طور رسمی این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، خلیل زاده در این باره می‌گوید: «علی فتح الله زاده سرماخوردگی شدید داشت، اما کرونا ندارد. ۱۰-۲۰ روز پیش هم همین شایعه را در مورد من مطرح کرده بودند و چند روز پیش هم گفتند وزیر ورزش کرونا گرفته است. این روز‌ها هر کسی سرما می‌خورد می‌گویند او کرونا دارد، اما فتح‌الله‌زاده انصافاً مریضی سختی داشت و امیدوارم فقط بستری نشده باشد، چون واقعا در جلسه روز دوشنبه با وجود آنکه حالش مساعد نبود شرکت کرد. حقیقتاً فشار‌هایی را که در این چند روز مدیریت باشگاه تحمل کرده بسیار سنگین است. مشکلات مالی و اتفاقاتی که پیرامون ویروس کرونا در جامعه به وجود آمده همه را تحت تأثیر قرار داده است. قبول دارم که مشکلات زیادی در بحث مطالبات بازیکنان خارجی داریم، اما در حال مصالحه با این نفرات هستیم و تصمیم داریم یا از آن‌ها زمان بگیریم یا مطالبات‌شان را پرداخت کنیم. فتح‌الله‌زاده در حال حاضر اختیار امور باشگاه را در اختیار دارد و این مسائل را پیگیری می‌کند. از ۲-۳ روز دیگر هم ان‌شاءالله تمرینات شروع می‌شود و کار‌ها رفته رفته روی غلتک می‌افتد.»

شایعه استعفای علی فتح الله زاده درست در روز‌هایی مطرح شد که محمدحسن انصاری فرد – مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خاطر تصمیم هیات مدیره مبنی بر برکناری حسین قدوسی (مدیر روابط عمومی) از سمت خود استعفاء کرد.

آیا فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داد؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینجا چرا ننوشتی فتح الله زاده مدیریت را چسبیده و استعفا بده نیست؟؟؟
فقط منتظر استعفا پیروانی هستی؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر