بازدید 18167

گرمخانه‌های تهران در روز‌های مبارزه با کرونا

در این روز های مبارزه با کرونا، سازمان داوطلبان هلال احمر، با رفتن به گرمخانه ها و پخش مواد ضدعفونی کننده و ماسک به کمک این عزیزان پرداخته و با مشاوره در مورد راه های پیشگیری و مراقبت به بالا بردن آگاهی در مورد این بیماری، به این عزیزان کمک میکند.
کد خبر: ۹۶۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 11 March 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۲
عکس آخری بسیار تاثیرگزار بود
خدا خیرشون بده.خسته نباشند.این بندگان خدا در معرض خطر هستند.ویکی از کانونهای کرونا همین گرمخانه ها هستند.ولی چه میشود کرد ؟ اینها خانه وپناهگاهی ندارند که بهشون توصیه کنیم برند اونجا وخودشونو قرنطینه کنند.
تشکر از شهر داری تهران
دوستان اکثر مسن هستند خداوند به ایشان طول عمر عطا نماید / آمین ولی نوشابه برای سلامتی خوب نیست مگر اینکه برای پر کردن دکور باشه؟!!!!!!!!
خدا خیر بده بهتون
چرا این بنده خدا روی زمین نماز می خواند ؟!!!
خدا خیرشون بده تو این شرایط سخت چه بی منت و بی تکلف خدمت میکنند...اینا رو که میبینم پیش خودم میگم شاید هنوز ادمهای خوب وجود دارن.... کسانی که ما یحتاج مردمو احتکار نمیکنم،، کسانی که دروغ نمیگن، کسانی که هنوز واقعا ایرانین.....
دستشون درد نکنه بابت رسیدگی. چون این قشر احتمال انتقال و کمک به شیوع بیماری رو دارن . ولی خدا وکیلی نوشابه لازمه همراه غذا بدن ؟ هزینه ای که صرف بیمارکردن افراد میشه!
خدا دست همه ما رو بگیره
براي زنان و كودكان خياباني و يا حتي حيوانات سرگردان نيز فكري كرده ايد؟
از این بنده خداها ، اجازه انتشار عکشسون گرفته شده !؟ شاید یکی براش مهم باشه که نزدیکان و دوستانش در این موقعیت نبیننش و از اون طرف هم شاید فرزندان و یا نزدیکان با دیدن تصویر پدرشون و... خجالت زده بشن. بهتره که این بنده خداها و نزدیکانشون رو قضاوت هم نکنیم و نگیم طرف معتاده و یا فرزندان چرا کمک نمی کنن به پدرشون ، شاید موقعیتش رو ندارند و یا اصلا در سن و سال این حرف ها نیستن. جالبه که تعداد زیادیشون عصا به دست هستند!
گرمابه نه گرمخانه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل