بازدید 20686

علت انجام پرواز‌های ایرلاین چینی به ایران چیست؟

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت پرواز‌های هواپیمایی چینی "چایناساترن" فقط برای بازگشت اتباع چینی به کشورشان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 10 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی کاشانی حیدری اظهار داشت: متاسفانه در شرایطی که کشور برای مبارزه با بیماری کویید ١٩ به هم افزایی و همدلی نیاز دارد، شاهد آن هستیم که برخی رسانه‌های زرد برای جذب مخاطب شایعاتی برای برهم زدن آرامش جامعه بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از شایعات این روز‌های فضای مجازی ادامه پرواز‌های مسافری از چین به ایران و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی چینی چایناساترن است که باز نشر آن در فضای مجازی را شاهد هستیم.

کاشانی حیدری گفت:: تمامی پرواز‌های هواپیمایی چینی چایناساترن از تمامی مبادی این کشور به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بدون مسافر و بار ورودی انجام می‌شود و حتی کادر پرواز آن نیز هواپیما را ترک نمی‌کنند و در تهران توقف ندارند.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: پرواز‌های هواپیمایی چایناساترن تنها برای بازگشت اتباع چینی به کشورشان انجام می‌شود و اتباع هیچ کشوری به جز چین امکان سوار شدن به هواپیمای این شرکت را در تهران ندارند.

به گزارش پایگاه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) (IKACNews)؛ وی اضافه کرد: تمهیدات لازم در ستاد مقابله با کرونا شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای مقابله با این بیماری اندیشیده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به استقرار پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن‌های ورودی و خروجی ترمینال و ضدعفونی مستمر ساختمان ها، ترمینال، تاکسی‌ها و سرویس‌های ایاب و ذهاب کارکنان اشاره کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر