بازدید 4022
۱

برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی، مجازی شد

کد خبر: ۹۶۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 10 March 2020

ستاد ازدواج دانشجویی با توجه به تعلیق اعزام بخشی از زوجین به مشهد مقدس به منظور بهینه سازی اوقات فراغت زوجین در ایام تعطیلات برنامه های آموزشی خود را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، با توجه به شرایط بهداشتی ویژه کشور و تعویق اعزام بخشی از کاروان های زوجین دانشجوی شرکت کننده در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی به مشهدمقدس، در راستای تداوم ارتباط و استفاده بهینه دانشجویان از فرصت تعطیلی های پیش آمده، «پیک عاشقی» با جوایز متنوع و ارزنده برگزار می شود.

برنامه‌های آموزشی ستاد ازدواج دانشجویی نیز عمدتا بر موضوعات مورد نیاز زوجین دانشجو در سال های نخست تشکیل زندگی مشترک، متمرکز است.

در حال حاضر که با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط ویژه بهداشتی کشور و تعطیلی مراکز آموزشی و همایش‌های مختلف، اعزام بخشی از کاروان‌های زوجین دانشجو به مشهد مقدس جهت حضور در بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفر تا بهشت) نیز به حالت تعلیق در آمده است، ستاد ازدواج دانشجویی کشور در نظر دارد به منظور بهینه‌سازی اوقات فراغت زوجین و تداوم ارتباط با آنان، برنامه‌های آموزشی خود در حوزه خانواده را بصورت مجازی در این ایام، استمرار بخشد.

مدت زمان اجرای این برنامه:

این برنامه ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ به همراه جوایز ویژه در هر بخش برگزار می‌شود.

شرایط شرکت کنندگان:

همه مزدوجین کشور از ابتدای سال ۸۳ تا پایان سال ۸۹ که ازدواج دانشجویی داشته اند (خانم یا آقا یا هر دو، در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده‌اند).

زوج‌های دانشجوی شرکت کننده در طرح ملی همسفر تا بهشت که بازه عقدشان از سال ۸۳ تا پایان سال ۸۹ باشد. (اعم از اینکه به سفر مشهدمقدس اعزام شده‌اند یا خیر).

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا سال 89 ؟!!! عزیزان الان سال 99 هست ها !!! یعنی زوج های جوان ؟! طرف تازه توی 30 سالگی زن میگیره بعد 10 سال بازم میشه زوج جوان؟!!! الله اکبر !!! اون دیگه دانشجو نیس، بهش میگن پیر دانشگاه ...!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر