بازدید 6537

دیدارپامپئو و گوترش بامحوریت افغانستان،سوریه و یمن

وزیر امور خارجه آمریکا و دبیرکل سازمان ملل متحد برای رایزنی در مورد تحولات سوریه، لیبی و یمن و همچنین حل و فصل سیاسی در افغانستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۶۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 07 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جمعه در بیانیه‌ای گفت: مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد درباره پیشرفت اخیر در خصوص یک راهکار سیاسی در افغانستان و همچنین تحولات جاری در یمن، لیبی و سوریه گفت‌وگو کردند. آن‌ها با اشاره به سوریه بر اهمیت آتش‌بس دائم و ادامه ارسال کمک‌‌های مرزی با مجوز سازمان ملل تاکید کردند.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، علاوه بر این پامپئو از تصمیم میچل باچله، کمیسیونر عالی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای علنی کردن نام شرکت‌هایی که در اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی فعالیت دارند، ابراز نارضایتی کرد.

مورگان اورتگاس گفت، وزیر خارجه آمریکا همچنان در خصوص این مساله با مقام‌ها و کشورهای عضو سازمان ملل متحد رایزنی خواهد کرد و "سوء رفتار بی‌مهابا" با شرکت‌های آمریکایی را نمی‌پذیرد و به اقداماتی که به کسب و کار تجاری آن آسیب بزند، برخورد می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها