بازدید 14479
۵
حاشیه

پرونده‌قضایی‌جدید مهاجم پرسپولیس؛ کتک‌زدن توریست!

استوکس به اتهام حمله فیزیکی به یک توریست انگلیسی در یک کلوپ شبانه در شهر دوبلین، نزد دادستان ایرلند پرونده‌ای برایش تشکیل شده و منتظر صدور حکم در این زمینه است.
کد خبر: ۹۶۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 07 March 2020

مهاجم پرحاشیه و جنجال ساز تیم پرسپولیس درگیر پرونده قضایی دیگری، این بار در کشور زادگاهش شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه «سان» اسکاتلند، گزارش داد آنتونی استوکس که روز دوشنبه هفته گذشته به اتهام نقض حریم خصوصی الید اسکات ۲۸ ساله، نامزد سابقش با فرستادن پیامک‌های توهین‌آمیز و سرپیچی از دستور قضایی در خصوص ممنوعیت تماس با این زن و مادر او، در دادگاهی در شهر همیلتون واقع در شمال اسکاتلند حضور پیدا کرده بود، اکنون به اتهام حمله فیزیکی به یک توریست انگلیسی در یک کلوپ شبانه در شهر دوبلین، نزد دادستان ایرلند پرونده‌ای برایش تشکیل شده و منتظر صدور حکم در این زمینه است.

بر اساس این گزارش، تحقیقات در این زمینه تکمیل شده و پرونده به مدیر دادرسی عمومی در ایرلند فرستاده شده تا تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد که آیا اتهام وارده به این فوتبالیست وارد است یا خیر. یک منبع آگاه در این زمینه به «سان» اسکاتلند گفت: «پرونده استوکس به مدیر دادرسی عمومی ارسال شده و حالا به آن‌ها بستگی دارد که آیا او را با هر نوع اتهامی، مواجه کنند».

پرونده‌قضایی‌جدید علیه استوکس؛این بارکتک‌کاری درایرلند!

استوکس در حالی در فاصله روز ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۹ تا سوم دسامبر همان سال با ارسال ایمیل و پیام‌هایی اهانت‌آمیز، نامزد سابق خود را آزار داده و همچنین با والدین این زن ۲۷ ساله نیز تماس‌هایی داشته و برای آن‌ها پیام‌هایی با مضامین اهانت‌آمیز ارسال کرده است، با حکم قضایی به مدت چهار سال از تماس و نزدیک شدن به آن‌ها محروم بوده است.

مهاجم پرسپولیس روز دوشنبه به محض فرود هواپیمایی که او را از امارات به انگلیس رسانده بود، در فرودگاه لندن بازداشت شد و با دستبند در دادگاه همیلتون شریف اسکاتلند حضور پیدا کرد تا درباره سه مورد اتهامی که به او نسبت داده شده از خود دفاع کند. این مهاجم ایرلندی پرحاشیه که اخیراً شیوع ویروس کرونا را بهانه کرد و از دوبی به ایران بازنگشت تا به اردوی پرسپولیسی‌ها ملحق شود، شب گذشته (جمعه) پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و از پیروزی‌اش در پرونده‌ای که در فیفا علیه باشگاه تراکتور داشت، خبر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
این عتیقه ها چیه وارد ایران میکنید
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
بخاطر مدیران مهین پرست با این بازیکنان قرارداد بستیم.
از این موجه تر نبود خرید کنه پرسپولیس ؟
یه لات رو برداشتن آوردن مهاجم تیم پرطذفدار کرذن و از پول بیت المال ریختن تو جیبش، اول که ساعت اشکان دژاگه دزدیده، بعدم مه باخاتواده نامزد قبلیش رفتار نامتعارف داشته الانم که معلوم شده توریست کتک زده! آقایون چقد انتخابای بجا و دقیقی دارند! در فدراسیون و باشگاه های فوتبال گِل بگیرید بهتره خدایی.
خخخخخخخو متاسفم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر