بازدید 8945

باران شدید در پاکستان ۱۴ قربانی گرفت

بارندگی شدید در مناطق مختلف پاکستان طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۴ کشته و بیش از ۱۵ زخمی برجای گذاشته است.
کد خبر: ۹۶۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲ 07 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما از اسلام آباد، رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند بارندگی شدید در مناطق مختلف پاکستان طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۴ کشته و بیش از ۱۵ زخمی برجای گذاشته است.

به گفته منابع خبری ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان بیشترین خسارات و تلفات را متحمل شده به گونه‌ای که بر اثر ریزش سقف یک منزل مسکونی در منطقه "مردان" از نواحی این ایالت ۷ نفر از اعضای یک خانواده از جمله ۳ کودک جان خود را از دست دادند.

رسانه‌های محلی پاکستان با بیان اینکه برق گرفتگی ناشی از بارندگی شدید در مناطق مختلف ایالت خیبرپختونخوا پاکستان ۱۰ زخمی برجای گذاشته، افزودند: رعد و برق شدید در منطقه "جتوئی" از بخش‌های ایالت پنجاب پاکستان نیز جان ۲ کودک پاکستانی را گرفت.

بارندگی شدید همچنین منجر به ریزش دیوار مدرسه‌ای در منطقه "سوات" پاکستان شد؛ در این حادثه نیز یک دانش آموز پاکستانی کشته و ۵ نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

منابع خبری در پاکستان اعلام کردند: بارندگی شدید باعث بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در ایالت‌های پنجاب و خیبرپختونخوا و بروز سیلاب در برخی از مناطق روستایی شده است.

منابع خبری با بیان اینکه بارندگی شدید در برخی از شهر‌های بزرگ پاکستان موجب آب گرفتگی و ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور مردم شده افزودند: دست کم ۴ نفر بر اثر بروز سیلاب ناشی از بارش شدید باران در مناطق روستایی پاکستان جان خود از دست داده اند.

به دلیل ضعیف بودن زیرساخت‌ها به ویژه در مناطق محروم کشور پاکستان باران‌های شدید در فصل‌های مختلف معمولا با خسارات و تلفات همراه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان