بازدید 4479

ترس کرونا به لیگ برتر انگلیس رسید؛ بازی‌های بدون تماشاگر

کد خبر: ۹۶۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 05 March 2020

چند تن از مقامات سازمان لیگ فوتبال انگلیس به باشگاه‌های لیگ برتر این کشور در خصوص احتمال برگزاری بازی‌های‌شان بدون حضور تماشاگر هشدار داده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه سان انگلیس در گزارشی اختصاصی فاش کرد که باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس باید آمادگی برگزاری برخی از بازی‌های‌شان پشت در‌های بسته را داشته باشند. این نشریه مدعی شده که چند تن از مدیران سازمان لیگ فوتبال انگلیس نامه‌ای به تمامی ۲۰ باشگاه این رقابت‌ها ارسال کرده و در آن درباره احتمال لزوم برگزاری برخی بازی‌ها پشت در‌های بسته هشدار داده‌اند.

شیوع کرونا در اروپا رو به گسترش است و در کشوری مانند ایتالیا آشفتگی بزرگی را در ورزش به همراه داشته که باعث لغو بسیاری از بازی‌ها شده است. این به معنای فشرده‌تر شدن تقویم ماه‌های باقی مانده به پایان فصل جاری و وارد آمدن فشار مضاعف به بازیکنان و تیم‌ها است آن هم در فصلی که در پایان آن قرار است یورو ۲۰۲۰ برگزار شود.

با توجه به همین موضوع و به منظور جلوگیری از تکرار این ماجرا در لیگ برتر انگلیس، مسئولان فوتبال جزیره به ۲۰ باشگاه لیگ برتر هشدار داده‌اند در صورتی که نیاز به برگزاری برخی بازی‌ها پشت در‌های بسته باشد و آن‌ها همکاری‌های لازم را به عمل نیاورند، باید ریسک ناتمام ماندن فصل را به جان بخرند.

در همین حال ساشا ریازانتسف، مدیر مالی باشگاه اورتون فاش کرد که تیم آبی‌پوش گودیسون پارک اکنون انتظار اعلام برگزاری بازی‌ها پشت در‌های بسته را دارد. او در نشست تجارت در فوتبال در شهر لندن، اظهار داشت: تصمیم برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر یک تصمیم اجباری خواهد بود نه چیزی که ما بخواهیم به صورت داوطلبانه به منظور پیشگیری از خطر آن را قبول کنیم. با این حال تمام این وضعیت فراتر از دنیای ورزش می‌رود. بدون شک هیچ کسی دوست ندارد که پشت در‌های بسته بازی کند و من هم الان نمی‌توانم بگویم که در حال حاضر این اتفاق ناگزیر رخ خواهد داد. اما احساس ما این است که در هفته‌های آینده ممکن است مجبور شویم بازی‌ها را پشت در‌های بسته برگزار کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان