بازدید 8397

بیش از ۷ هزار اسرائیلی در قرنطینه!

یک رسانه اسرائیلی فاش کرد که رژیم صهیونیستی بیش از ۷ هزار نفر را در فلسطین اشغالی در قرنطینه قرار داده است.
کد خبر: ۹۶۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 05 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، پایگاه عبری زبان (doctorsonly) فاش کرد مسئولین بهداشتی اسرائیل، هفت هزار نفر را در قرنطینه قرار داده اند تا مانع شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در سرزمین های اشغالی شوند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این میان 89 معلم هم مجبور شده اند در خانه های خود قرنطینه شوند.

رژیم صهیونیستی همچنین تمام مسافران را از مبدا هر نقطه ای در جهان صرف نظر از بیمار یا سالم بودنشان 14 روز قرنطینه می کند.

در این بین رسانه های رژیم صهیونیستی خبر دادند گلعاد شالیط نظامی صهیونیست که چند سال در اسارت نیروهای مقاومت در غزه قرار داشت نیز بعد از بازگشت از اتریش در قرنطینه 14 روزه قرار گرفت.

یک خواننده مشهور صهیونیست هم که از اسپانیا به فلسطین اشغالی بازگشت در قرنطینه قرار گرفت و چند مجری، روزنامه نگار و حتی سردبیر روزنامه یسرائیل هیوم هم به دلیل مسافرت به خارج از فلسطین اشغالی به قرنطینه رفتند.

گفته می شود مسئولین رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای مخفی نگه داشتن شمار واقعی مبتلایان به این ویروس در فلسطین اشغالی به کار بسته‌اند تا مانع وحشت بیشتر صهیونیستها شوند.

چند روز پیش هم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با یک مقام نظامی این رژیم که از ایتالیا بازگشته بود و در قرنطینه قرار گرفته بود، دیدار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار