بازدید 9328

تلاش تروریست‌ها برای حمله شیمیایی در ادلب

مرکز آشتی روسیه در سوریه از تلاش شکست خورده تروریست‌ها برای حمله شیمیایی در ادلب پرده برداشت.
کد خبر: ۹۶۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ 05 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از روسیاالیوم، مرکز آشتی روسیه در سوریه امروز چهارشنبه اعلام کرد که به مستنداتی قطعی درباره تلاش تروریست‌ها برای انجام یک حمله شیمیایی در شرق منطقه کاهش تنش در ادلب دست یافته است.

این مرکز در بیانیه‌ای اعلام کرد: سوم مارس در جریان عملیات نیرو‌های دولتی سوریه علیه تروریست‌های النصره در شرق منطقه کاهش تنش در ادلب به این مستندات دست یافته است.
النصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصرهالنصره
بر اساس این بیانیه، ۱۵ تروریست تلاش کردند که بمب‌هایی را در نزدیکی بشکه‌هایی پر از مواد شیمیایی و سمی منفجر کنند تا از این طریق بتوانند پیشروی نیرو‌های دولتی سوریه در محالت غربی سراقب را متوقف کرده و آن‌ها را به استفاده از سلاح‌های شیمیایی متهم کنند.

این بیانیه می‌افزاید: با توجه به عدم تجربه و مهارت تروریست‌ها در استفاده از مواد شیمیایی، برخی این مواد شیمیایی به بیرون نشت کرد و منجر به مسمومیت شدید آن‌ها شد و نهایتا آن‌ها در این عملیات تحریک آمیز خود شکست خوردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر