بازدید 16309

چهارمین محموله کمک‌های چین امشب ارسال می‌شود

سفیر ایران در پکن گفت: چهارمین محموله کمک‌های چین شامل کیت‌های تشخیص کرونا، دستگاه‌های اکسیژن ساز، دستگاه تحلیل کیت و دارو‌های مبارزه با کرونا امشب از پکن راهی ایران می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ 04 March 2020
چهارمین محموله کمک‌های چین امشب از پکن راهی تهران می‌شود
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در صفحه توئیترش از ارسال چهارمین محموله کمک‌های چین در پی شیوع کرونا در ایران خبر داد و نوشت: «در ادامه ارسال کمک‌های مردمی و دولتی چین امشب چهارمین محموله شامل کیت‌های تشخیص کرونا، دستگاه‌های اکسیژن ساز، دستگاه تحلیل کیت و دارو‌های مبارزه با کرونا با هواپیمای باری ماهان از پکن عازم ایران خواهد شد.»

وی افزود: «ما راهی جز شکست کرونا نداریم و بر آن پیروز خواهیم شد.»
 
چهارمین محموله کمک‌های چین امشب از پکن راهی تهران می‌شود
 
چهارمین محموله کمک‌های چین امشب از پکن راهی تهران می‌شود
تاکنون سه محموله کمک از سوی چین به ایران ارسال شده و علاوه بر این یک تیم تخصصی از پزشکان چینی نیز برای همکاری با متخصصان ایرانی به ایران عزیمت کرده‌اند.

اولین محموله ارسالی شامل ۲۰ هزار کیت تشخیص کرونا بود که روز جمعه با پرواز باری ماهان وارد ایران شد. دومین محموله کمک‌های چین شامل بیش از ۵۰ هزار کیت پیشرفته تشخیص سریع کرونا و دستگاه‌های اکسیژن ساز بود که روز شنبه با پرواز باری ماهان از گوانگجو وارد تهران شد. همراه با محموله دوم نیز پنج نفر از کارشناسان صلیب سرخ چین نیز به منظور همکاری و انتقال تجربیات موفق در مبارزه با کرونا به تهران آمدند. سومین محموله شامل کیت‌های تشخیص، لباس‌های محافظتی یکسره برای استفاده در بیمارستان‌ها، دستگاه اکسیژن سنج و سایر تجهیزات پزشکی بود که با پرواز باری ماهان از طریق شانگ‌های به ایران ارسال شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار