بازدید 7914

استقلال نگران برنگشتن دیاباته و میلیچ ازبی‌پولی و کرونا

کد خبر: ۹۶۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 04 March 2020

با تعطیلی مسابقات لیگ برتر طبیعتا تمرینات تیم فوتبال استقلال چند روزی تعطیل خواهد بود و همین تعطیلی باعث خواهد شد تا بازیکنان خارجی این تیم مثل دیاباته، میلیچ و بورودوف درخواست مرخصی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به عدم برگزاری مسابقات احتمالا استقلالی‌ها تمریناتشان را تنها 4-5 روز یا در نهایت یک هفته تعطیل خواهند کرد اما با توجه به اینکه اعلام شده مسابقات لیگ برتر از روز 14 فروردین از سرگرفته می‌شود شاگردان مجیدی باید تمرینات بدنی و هوازی را برای ادامه مسابقات آغاز کنند.

از طرفی استقلالی ها همین چند وقت پیش به دیاباته در اوج مصدومیت مرخصی دادند ولی روند درمان این بازیکن به تاخیر افتاد و شاید استقلالی‌ها این بار مجوز شوند به این بازیکن مرخصی ندهند. فارس نوشته میلیچ و بورودوف دو بازیکن خارجی دیگر استقلال هستند که شاید برای دیدار با خانواده به کشورهای خود سفر کنند. به این ترتیب استقلالی‌ها از همین حالا با دردسر بازگشت این بازیکنان مواجه خواهند شد و هر روز شایعات در خصوص عدم بازگشت این بازیکنان به دلیل کرونا، عدم دریافت مطالبات و ... داغ خواهد شد. باید دید فتح‌الله‌زاده و کادر فنی تیم استقلال در این زمینه چه تصمیمی اتخاذ می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار