بازدید 18317

اقدامات‌منافقین‌برای انحراف‌افکار‌عمومی درمورد‌کرونا

سفیر ایران در لندن گفت: شبکه سازمان منافقین و جریان‌های معاند جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با طراحی یک سیاست خبری و رسانه‌ای بسیار مزوّرانه می‌خواهند به خیال خام خود، مردم و افکار عمومی ما را در یک بن‌بست فکری قرار دهند.
کد خبر: ۹۶۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ 03 March 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حمید بعیدی‌نژاد نوشت: اعضای سازمان منافقین و شبکه‌های معاند از طرفی در چند روز اول ابتلای کشور به ویروس کرونا که هنوز نیازی به سازماندهی دریافت کمک‌های پزشکی بین‌المللی و خرید اقلام فوری از کشور‌های خارجی مطرح نبود، مرتب تبلیغات سازماندهی شده‌ای را طراحی کرده بودند که القا کند نظام از یک طرف در انزوای بین‌المللی قرار دارد و کشوری حاضر به ارسال کمک‌های فوری به ایران نیست و از طرف دیگر، حتی در موارد مشخص هدایا و کمک‌های خارجی در دسترس هم، کشور تمایل دارد حتی به قیمت از دست رفتن جان مردم، همین موارد کمک‌های اهدایی کشور‌های غربی را رد کند.

وی ادامه داد:، اما در مرحله دوم افزایش تلاش‌های سازماندهی شده کشور برای کاهش ابتلای عموم مردم به ویروس کرونا و از جمله آمادگی جذب کمک‌های سازمان بهداشت جهانی، کمک‌های اهدایی کشور‌های خارجی و همچنین تلاش کشور برای خرید اقلام مورد نیاز پزشکی از خارج از کشور، همان جریان، کمپینی را شروع کرده که تجهیزات خارجی آلوده هستند و کشور نباید به هیچ وجه به سلامت اقلام پزشکی خارج از ایران اعتماد کند. هر روز هزاران توئیت و اطلاعات مجعول توسط منافقین با این مفهوم مشترک تولید می‌شود که اقلام پزشکی خارجی آلوده هستند و مردم باید از استفاده از این اقلام خودداری کنند.

سفیر کشورمان گفت: این جریان با راه‌اندازی هشتگ‌هایی در فضای مجازی تحت عنوان «کیت‌های آلوده» با پروفایل دینی-مذهبی و یا شخصیت‌های فداکار و شهید نظام، سعی در انحراف افکار عمومی دارند. برخی از افراد در فضای مجازی نیز ممکن است تحت تاثیر پیام‌های حماسی این جریانات مشکوک قرار گیرند و ناآگاهانه با پیام آن‌ها همدردی کنند، اما هدف اصلی این تبلیغات ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولین نظام است.

بعیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: بی‌شک سیاست اصلی کشورمان افزایش توان و تولید داخلی تجهیزات پزشکی و کیت‌های تشخیص توسط نیرو‌های کارآمد وپرتوان سربلند کشورمان است، اما همزمان، برای تقویت و تجهیز نظام بهداشتی و پزشکی فوری کشور به تجهیزات و اقلام پزشکی لازم، کشورمان با اعمال و رعایت تمامی استاندارد‌های ایمنی لازم، این اقلام لازم را از منابع مورد اعتماد تهیه خواهد کرد و برای سلامت مردم عزیزمان به کار خواهد گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر