بازدید 8092

مقام سعودی به دیدار نخست‌وزیر پاکستان رفت

معاون وزیر دفاع عربستان در سفر به اسلام‌آباد، پیام حاکمان سعودی را به "عمران‌خان" نخست وزیر پاکستان ابلاغ و ادعای حمایت از این کشور را تکرار کرد.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹ 03 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، "خالد بن سلمان بن عبدالعزیز" دیروز (دوشنبه) با سفر با پاکستان به طور جداگانه با نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.

رسانه‌های پاکستان بدون اشاره به جزئیات بیشتر درخصوص پیام‌ ابلاغی حاکمان سعودی به عمران خان، نوشتند: طرفین درخصوص روابط دوجانبه، تحولات اخیر منطقه‌ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

به نقل از بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان: عمران‌خان از آنچه که وی حمایت‌های مستمر دولت سعودی از پاکستان به ویژه در زمان چالش اقتصادی، روابط فزاینده اقتصادی دو کشور و آنچه که تعهد سعودی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف پاکستان خواند، قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: معاون وزیر دفاع عربستان سعودی نیز آنچه که در این بیانیه روابط راهبردی اسلام‌آباد-ریاض ذکر شده، را مورد تقدیر قرار داد و از نقش پاکستان برای ایجاد صلح و ثبات منطقه‌ای از جمله در خاورمیانه تمجید کرد.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند. فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید:

معاون وزیر دفاع عربستان همچنین با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال "قمر جاوید باجوا" فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

در بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان آمده است: ژنرال باجوا و خالد بن سلمان درخصوص تقویت همکاری‌های دفاعی، امنیتی، برنامه تبادل آموزش میان نیروهای دو کشور گفت‌وگو کرده و تحولات منطقه‌ای را نیز بررسی کردند.

معاون وزیر دفاع عربستان همچنین گفت که این کشور متعهد به حمایت تلاش‌های پاکستان برای برقراری صلح در منطقه است.

رییس ستاد ارتش سعودی و مشاور نظامی بن‌سلمان ولیعهد این کشور، معاون وزیر دفاع سعودی را در این سفر همراهی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار