بازدید 8107

غیبت معاونت‌اجتماعی‌فرهنگی‌شهرداری در مقابله‌با‌کرونا

به نظر می‌رسد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران غیبت و بی اهمیتی عمیقی نسبت به این مسئله دارد. مسئله‌ای که بار زیاد فرهنگی و اجتماعی داشته و شهروندان نگران برخی فعالیت‌ها در ارتباط با حضور در شهر و نحوه عملکردی خود دارند.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ 02 March 2020
در حالی که بسیاری از بخش‌های شهرداری تهران برای مقابله و پیشگیری از کرونا در حال فعالیت هستند هیچ خروجی از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران برای آموزش و سایر موارد مربوطه دیده نمی‌شود.

به گزارش  تابناک به نقل از تیترشهر: طی روز‌های گذشته دو نشست خبری مجازی از سوی شورای شهر تهران و شهرداری تهران برگزار شد و افراد مختلفی از جمله ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، صدرالدین علیپور رئیس سازمان پسماند شهرداری تهران، رضا کرمی رئیس ستاد پیشگیری از بحران شهرداری تهران، محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، غلام محمدی رئیس روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری تهران، زینب نصیری، مدیر کل سلامت شهرداری تهران حضور پیدا کرده و ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران به بحث و بررسی در رابطه با اقدامات و جلسات هماهنگی با سایر ارگان‌ها برای مقابله با کرونا پرداختند.

این در حالی است که هیچ یک از این افراد نامی از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برای شرکت در این جلسات نیاوردند. از سوی دیگر بحث آموزش در محلات از سوی مدیر کل سلامت طرح شد که گویا این بخش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای مقابله با کرونا را بر عهده گرفته است.

همچنین نگرانی‌های زیادی در رابطه با سلامت کودکان کار و زباله گرد مطرح بود و همچنین نداشتن هیچ گونه آموزش مناسب برای عدم ابتلا و انتقال آن به شهروندان از دیگر نگرانی‌هایی بود که به جز سازمان پسماند و برخی نهاد‌های مدنی و شورای شهر تهران هیچ زیر مجموعه‌ای از شهرداری تهران خود را دخیل ندانست.

طی سالیان اخیر یکی از بحرانی‌ترین مشکلات مطرح شده بحث مقابله با ویروس کرونا بوده است که در این زمینه شهرداری تهران اقدامات شایسته تقدیری انجام داده است. از ضد عفونی کردن ناوگان‌های حمل ونقل تا هماهنگی میان دستگاه‌ها و دفن زباله‌ها همگی با حضور به موقع شهرداری تهران صورت گرفته است.

این در حالی است که به نظر می‌رسد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران غیبت و بی اهمیتی عمیقی نسبت به این مسئله دارد. مسئله‌ای که بار زیاد فرهنگی و اجتماعی داشته و شهروندان نگران برخی فعالیت‌ها در ارتباط با حضور در شهر و نحوه عملکردی خود دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل