بازدید 7350

راه‌اندازی سامانه مشاوره کرونا توسط ستاد فرمان امام(ره)

سامانه مشاوره پزشکی کرونا که درروز‌های اخیر به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آغاز به کار کرد با استقبال میلیونی مردم روبرو شده است.
کد خبر: ۹۶۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 02 March 2020
به گزارش  تابناک، مظهری رئیس هیئت مدیره برکت تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام بااعلام این خبر گفت:کمتر از یک هفته پس از راه اندازی سامانه تلفنی ۴۰۳۰ توسط ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری وزارت بهداشت، ۲.۵ میلیون تماس از سراسر کشور با این سامانه به ثبت رسیده است.

وی افزود: سامانه تلفنی ۴۰۳۰ باهدف پیشگیری، شناسایی و ارائه مشاوره پزشکی درخصوص ویروس کرونا بصورت شبانه روزی فعال است و توسط ۲۰۰۰ پزشک، پرستار و تیم پزشکی همکار ستاد اجرایی فرمان امام به طور رایگان به سئوالات و دغدغه‌های مردم پاسخ میدهند.

مظهری بااعلام این مطلب که این سامانه تلفنی ازتمام خطوط ثابت و اپراتور‌های تلفن همراه بدون نیاز به کد و پیش شماره قابل دسترس است، افزود: بزودی سایت اینترنتی و کددستوری یو اس اس دی این سامانه هم فعال و در دسترس همگان قرار میگیرد.

وی افزود: همکارانم دراین سامانه به هرگونه سئوال و نگرانی مردم درخصوص علائم کرونا، نحوه شناسایی و نحوه پیشگیری از ابتلا به آن پاسخ میدهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل