بازدید 5719
سوژه

سکوت ۲ساله: مسی بدون رونالدو درالکلاسیکو گلزن نیست!

لیونل مسی پیش از این ۱۵ بار در استادیوم برنابئو موفق به گلزنی شده و هت تریک و دبل نیز در کارنامه او به ثبت رسیده بود، اما امشب او در مقابل خط دفاعی مستحکم رئال مادرید ناکام ماند تا دقایق عدم گلزنی او به این تیم به حدود ۵۰۰ دقیقه برسد
کد خبر: ۹۶۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 02 March 2020

لیونل مسی که بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های ال کلاسیکو به شمار می‌اید، نزدیک به دو سال و از می‌سال ۲۰۱۸ در باز کردن دروازه رئال مادرید ناکام مانده و امشب نیز این اتفاق برای کاپیتان بارسلونا رخ نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، لیونل مسی یک بار در نیمه اول و در موقعیتی تقریبا تک به تک می‌توانست دروازه رئال مادرید را باز کند، اما واکنش فوق العاده تیبو کورتوا مانع رخ دادن این اتفاق شد. ستاره آرژانتینی بعد از به ثمر رسیدن گل اول رئال مادرید نیز در مقابل دروازه این تیم صاحب موقعیت شد، اما تعلل او باعث شد مارسلو و در ادامه رافائل واران دروازه تیم شان را نجات دهند تا یک شب تلخ دیگر برای لیونل مسی در مقابل رئال مادرید با پذیرش شکست ۰-۲، از دست دادن صدرنشینی و ناکامی در باز کردن دروازه حریف تمام شود.

لیونل مسی پیش از این ۱۵ بار در استادیوم برنابئو موفق به گلزنی شده و هت تریک و دبل نیز در کارنامه او به ثبت رسیده بود، اما امشب او در مقابل خط دفاعی مستحکم رئال مادرید ناکام ماند تا دقایق عدم گلزنی او به این تیم به حدود ۵۰۰ دقیقه برسد. عجیب اینجاست لیونل مسی پس از خروج کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید تاکنون موفق به گلزنی در ال‌کلاسیکو نشده است.

این در حالیست که با توجه به اینکه لیونل مسی هفته قبل چهار بار موفق شده بود دروازه ایبار را باز کند، هواداران بارسلونا امیدوار به درخشش او در بازی امشب بودند. خود لیونل مسی چندی قبل در مصاحبه با موندو دیپورتیوو اعتراف کرد بارسلونا با فرم فعلی در فصل جاری نمی‌تواند به موفقیت چندانی دست یابد و به نظر می‌رسد هواداران بارسا نیز با او هم عقیده باشند.

سکوت ۲ساله: مسی بدون رونالدو درالکلاسیکو گلزن نیست!

مسی در این دیدار، یک کارت زرد گرفت و سه موقعیت ممتاز یا تک به تک از دست داد. او ۴ بار اقدام به دریبل کرد که فقط در یک مورد موفق بود. مسی از ماه می ۲۰۱۸ در ال کلاسیکو موفق به گلزنی نشده است. به عبارتی از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، لیونل مسی در پنج ال کلاسیکو موفق به گشودن دروازه رئال مادرید نشده و فقط یک پاس گل داده است. ستاره آرژانتینی همچنین برای اولین بار از سپتامبر ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ (۸ بازی)، در ۷ دیدار متوالی خارج از خانه در تمامی رقابت‌ها در زمینه گلزنی ناکام مانده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان