بازدید 13214
۷

توصیه کرونایی همتی به بانک ها

همتی از مدیران بانک‌ها خواست شرایط امروزاشخاص حقیقی و حقوقی که از بابت کرونا دچار وقفه درآمدی میشوند را درنظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورده و مراعات وضعیت آن‌ها را بکنند.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 01 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: در خصوص شرایط ناشی از شیوع کرونا، تأکید بر دو نکته را، خطاب به مدیران وهمکاران بانکی خود ضروری می‌دانم: این روز‌ها، علیرغم ریسک فعالیت در شعب بانکها، شاهد تلاش‌ها و زحمات همکاران عزیز نظام بانکی، برای خدمت به مردم، خصوصاً در شعب بانکها هستیم.

مردم عزیز مان قطعاً قدر تلاش این عزیزان را میدانند. من نیز به سهم خودم، به تمامی همکاران خوبم خسته نباشید گفته و ضمن توجه دادن به دستورالعمل‌های بهداشتی، بابت تلاش‌های آنها، قدردانی میکنم.

رئیس کل بانک مرکزی باتوجه به تاثیر کرونا در فعالیت‌های اقتصادی تاکید کرد: با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب وکار‌های کشور، که ممکن است کاهش عایدی برخی واحد‌ها وصنوف وحتی اشخاص حقیقی را درپی داشته باشد، به مدیران بانک‌ها توصیه می‌کنم، شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی که از این بابت دچار وقفه درآمدی میشوند را درنظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورده و مراعات وضعیت آن‌ها را بکنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
ساعت کار رو کاهش دادید و امروز بانک ها خیلی شلوغ بود جون همان تعداد مرجعه کننده در زمان کوتاه تری باید مراجعه کنند و تراکم جمعیت خوب نیست .
بحث زحمت کشیدن و اینا یک طرف ولی واقعا من بانک رفتم وحشت کردم. تو اون شلوغی جمعیت ، یکی سرفه میکنه ، و همه دستشون رو همه جا میزنن و نفس تو نفس میشن گاهی مردم! حداقل بانک ها و ادارات باید مواد ضد عفونی رو در ورودی نصب کنن تا مراجعه کنندگان استفاده کنن که نه خودشون مریض بشن و نه کارکنان اونجا
لطفا فقط توصیه نکنید ابلاغ بفرمایید دوماه اقساط رو تعلیق کنند واقعا وضعیت خیلی بدی
لطفا جهت کاهش مراجعه به بانکها رمز ثابت را دوباره فعال نمائید و سقف انتقال پول را بصورت موقت افزایش دهید
رئیس بانک مرکزی بادرایت باتفکر دراین صندلی
جلوس کرده
همش به فکر مردمه
از اون موقع که سکان تام الختیار بانک مرکزی را
عهده دار شده ثبات اقتصادی به تمام معنی بر قرار شده شما باید خیلی وقت پیش میومدی کجا بودی واقعا کشفت کردن
احسن به شما
خیلیها به خاطر وعده وعیدهای شما هیچی نخریدن منتظر گل بلبل کردن شما بودن
واقعا چه جوابی بابت اینهمه وعده وعید در پیشگاه خداوند متعال خواهی داشت
به جای اینهمه وعده وعید اگر واقعیتها را میگفتی خدا ومردم وجدانت راضی میشدن
واقعا جای تاسف دارد
یاداشت اینستاگرامی؟؟ حداقل یک بخشنامه میکردین. بانکها انواع بخشنامها و حتی قانونها رو به بهانه هنوز به دستمون نرسیده اجرا نمیکنن. اینکه یاداشت اینستاگرامیه !
اقاي همتي توصيه نكنيد دستور بدهيد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان