بازدید 6039
۱

امیر حیدری: سرباز کرونایی نداریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما طی مدت اخیر سرباز ورودی هم داشته‌ایم اما به لحاظ تمهیدات ویژه‌ای که داشتیم، موردی از ابتلا به کرونا وجود نداشته است.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 01 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز در حاشیه آغاز به کار قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران، گفت: ما در ارتش شعاری با عنوان «ارتش فدای ملت» داریم و سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها فدایی بودن نسبت به ملت بزرگوارمان را به منصه ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه هرجایی که مردم بزرگوار ما احساس نیاز پیدا کردند همچون سیل، زلزله و … ارتش و نیروهای مسلح را در کنار خودشان دیدهاند، افزود: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در ارتش توسط امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش فرماندهی می‌شود و در نیروی زمینی هم قرارگاه مشابهی به وجود آمده است.

فرمانده نزاجا اظهار داشت: قصد ما از برگزاری مراسم آغاز به کار قرارگاه جهادی مقابله با کرونا که امروز برگزار شد این بود که قابلیت‌ها و توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش برای مقابله با کرونا را به ملت بزرگوارمان معرفی کنیم.

امیر حیدری با بیان اینکه یکی از قابلیت‌هایی که در مراسم امروز شاهد آن بودیم، این بود که مواد ضدعفونی را به حالت مِه دربیاوریم و در گستره وسیعی پخش کنیم، افزود: همچنین ما سامانه‌های رفع آلودگی گسترده‌ای در کلیه نیروهای خود داریم و هم‌اکنون مشغول توزیع و بکارگیری این سامانه‌ها در سراسر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با اخلاص تمام در اختیار وزارت بهداشت و درمان است، تاکید کرد: با همکاری عزیزان‌مان در وزارت بهداشت و درمان، ان‌شاالله به زودی این بلایی را که ناخواسته کشورمان به آن دچار شده است شکست خواهیم داد.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه عمده تجهیزات مقابله با کرونا در ارتش متعلق به نیروی زمینی ارتش است، گفت: برنامه داریم که در روزهای آینده حالت آفندی نسبت به ویروس کرونا پیدا کنیم.

وی یادآور شد: طبق برنامه قرار است مراکز بیمارستانی تهران با تجهیزات نیروی زمینی ارتش ضدعفونی شوند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه ما تا امروز در پادگان‌هایمان به لحاظ اقدامات ویژه‌ای که انجام می‌دهیم، مورد ابتلا به کرونا نداشته‌ایم، گفت: ما طی مدت اخیر سرباز ورودی هم داشته‌ایم اما به لحاظ تمهیدات ویژه‌ای که داشتیم، موردی از ابتلا به کرونا وجود نداشته است.

امیر حیدری در پایان گفت: عزیزان ما در بخش جهاد خوکفایی نیروی‌زمینی ارتش، چند وسیله منحصر به فرد را ساخته‌اند که جهت تایید به وزارت بهداشت فرستاده شده است و اگر تایید شوند به یک دستاورد بسیار بزرگ در زمینه شناسایی آنلاین و سریع ویروس کرونا دست پیدا کرده‌ایم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
به عنوان کسی که در نیرو زمینی ارتش خدمت کردم میگم ، هیچ گونه امکاناتی در پادگانها وجود نداره. حتی صابون نیست و افراد صابون شخصی خودشون رو -اگه داشته باشن- به سرویسها میبرن و میارن. بهداشت فقط در ظاهر و در قسمتهایی که مقابل چشم فرمانده باشه رعایت میشه . من شاهدم که به دلیل رعایت نکردن بهداشت و ارتباط نزدیک سربازها وقتی سرماخوردگی ساده میامد، کل یگان مریض میشدند. محال بود کسی از سرماخوردگی فرار کنه.
اگه تا حالا کرونا به پادگانها نرسیده ، فقط لطف خدا بوده و نه حاصل اقدامات ویژه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر