بازدید 41860

صف فروش دلار در میدان فردوسی

بعد از آنکه قیمت دلار در یک روز بیش از ۵۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد حالا مشاهدات میدانی حکایت از ایجاد صف های فروش ارز در میدان فردوسی تهران دارد.
کد خبر: ۹۶۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 29 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، امروز با سقوط قیمت دلار دربازار آزاد ، صف‌های فروش درمقابل صرافی‌ها تشکیل شد و بیشتر مراجعان به میدان فردوسی بر خلاف روزهای گذشته فروشنده بودند تا خریدار.

در همین مورد مدیر یکی از صرافی‌ها اعلام کرد: امروز جز دو مورد در ابتدای روز هیچگونه خریدار نداشتیم و همه مراجعین فروشنده بودند .

یک صراف‌دیگر در خیابان فردوسی نیز به ایرنا گفت: امروز هجوم مردم برای فروش ارز شباهت زیادی به مهرماه ۹۷داشت که همه فروشنده ارز بودند.

اگرچه برخی افراد در فضای مجازی در برابر کاهش قیمت ها مقاومت می کنند اما جو عمومی در بازار حاکی از کاهش بیشتر قیمت در روزهای آتی است.

یک کارشناس بازار ارز نیز به ایرنا گفت به نظر می‌رسد بانک مرکزی با تدبیر ویژه‌ای درحال مدیریت فضای حقیقی وانتظاری بازار است.

به گزارش ایرنا،‌ در روزهای گذشته و همزمان با بازگشت ایران به لیست سیاه FATF و گسترش کرونا">کرونا">کرونا">ویروس کرونا در کشور،‌قیمت دلار افزایش پیدا کرد و حتی تا بالای ۱۶ هزار تومان نیز رفت. با این حال امروز دلار در صرافی ها با قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس