بازدید 11606
۳
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش عنوان کرد

آلودگی زدایی گیلان با تجهیزات ارتش نیروی دریایی

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با اشاره به برخورداری این نیرو از تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی در شرایط اضطراری، گفت: آلودگی زدایی از اماکن عمومی شهری و تجهیزات و تاسیسات استان انجام می شود.
کد خبر: ۹۶۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 29 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، امیر دریادار دوم عرشه عبدالوهاب طاهری در جمع خبرنگاران، با اشاره به انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی استان، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همکاری های لازم را با مدیریت استان انجام می دهد.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با برخورداری از تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی که عموما در شرایط اضطراری کاربرد دارد، قابلیت آلودگی زدایی از اماکن عمومی شهری و تجهیزات و تاسیسات استان را دارد.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تجهیزات سایر دستگاه ها قابلیت آلودگی زدایی در سطح وسیع را ندارد، گفت: تجهیزات ارتش در کمترین زمان ممکن کار رفع آلودگی و گندزدایی را انجام خواهد داد و این کار را از غرب استان آغاز کردیم.

امیر طاهری از استقرار یک سامانه آلودگی زدایی در شهر رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: این وظیفه با محوریت سپاه قدس گیلان انجام می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
نفر اولی و سومس دارن غش میکنن از خنده.
من رشت هستم
امروز 10 اسفند ساعت 11 برای کاری رفتم ترمینال و برگشتم.
نه در ترمینال رشت نه هیچ جای دیگه خبری از گندزدایی و... نیست.
ارتش نیروی دریایی؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر