بازدید 11352

شهرهایی که نماز جمعه امروز در آنها برگزار نمی‌شود

با هدف حفظ مساءل بهداشتی و جلوگیری از بیماری کروناویروس برگزاری نماز جمعه در برخی از شهرها و استان‌ها لغو شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 28 February 2020

نماز جمعه در ایلام برگزار نمی شود

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری‌ها، بنا بر دستورالعمل ستاد اقامه نماز کشور به منظور حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه در سراسر استان ایلام لغو شد.

پیش از این قرار بود در استان هایی که درگیر این بیماری نبوده اند نماز جمعه برگزار شود اما با توجه به سرعت انتشار آن برای حفظ سلامت شهروندان و مقابله با این بیماری و کاهش انتشار آن نماز جمعه برگزار نمی شود.

روز گذشته برای برگزاری نماز جمعه این هفته مصلی و همه محل های برگزاری این آیین معنوی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کلریده و ضدعفونی شد.

تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونا ورروس در ایلام مشاهده نشده است.

نماز جمعه شهرستان های سیستان و بلوچستان این هفته برگزار نمی شود

حجت الاسلام جواد طاهری مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نماز جمعه شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و استان این هفته برگزار نمی‌شود.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان افزود: این تصمیم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و نیز با مشورت با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اتخاذ شده است.

نماز جمعه این هفته یزد برگزار نمی‌شود

یزد- ایرنا- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: با توجه به تصمیم شورای ائمه جمعه کشور و صلاحدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، نمازجمعه شهر یزد فردا جمعه برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام رضا شریفی عصرپنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در سایر مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رییس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شود، نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

به گفته وی بنابر اعلام این شورا علاوه بر شهرهای یزد، تهران ، قم، ، رشت، مشهد تبریز، ارومیه، همدان،اصفهان، ساری، اردبیل، کرج، اهواز، سمنان، زاهدان، شیراز، قزوین، سنندج، کرمانشاه، یاسوج، گرگان،خرم آباد، و بندرعباس نیز اقامه نمی شود.

وی پیش از این خبر برگزار نشدن نماز جمعه در شهر یزد را تکذیب کرده بود.

نمازجمعه در ۲۸ شهر و روستای استان یزد اقامه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار