بازدید 5211

بیرانوند باز هم در پرسپولیس نیمکت‌نشین شد

از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که گل محمدی برای دیدار فردای (پنجشنبه) تیمش برابر شهر خودرو، دوباره دروازه‌بان ملی پوش تیمش را نیمکت نشین کرده تا رادوشوویچ به جای او به میدان برود.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 26 February 2020

دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها با نظر سرمربی این تیم همچنان باید روی نیمکت بنشیند تا دروازه‌بان کروات به جای او به میدان برود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس که در سه دیدار قبلی خود عملکرد خوبی از نظر خط دفاعی و گل‌های دریافتی نداشت، حالا با نظر سرمربی این تیم شاهد تغییراتی در سیستم و ترکیبش خواهد بود. گل‌محمدی که تیمش برابر استقلال، الدوحیل و همینطور شارجه شش گل دریافت کرد حال می‌خواهد با تغییر دروازه‌بان شرایط جدیدی را تجربه کند.

البته این تغییر در دیدار قبلی پرسپولیس برابر سپاهان نیز اعمال شده و رادوشوویچ به جای بیرانوند درون دروازه قرار گرفته بود، اما این بازی برگزار نشد. حالا از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که گل محمدی برای دیدار فردای (پنجشنبه) تیمش برابر شهر خودرو، دوباره دروازه‌بان ملی پوش تیمش را نیمکت نشین کرده تا رادوشوویچ به جای او به میدان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا در ورزشگاه آزادی از شهرخودرو پذیرایی می‌کند که بدون تماشاگر خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر