بازدید 7393

۳۰ هزار کرونایی در چین درمان شدند

تازه ترین آمار رسمی کمیسیون بهداشت ملی چین نشان می دهد که ۳۰ هزار نفر از کسانی که به کرونا مبتلا شده بودند ، درمان شده اند.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶ 26 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با درمان نزدیک به ۳ هزار نفر دیگر در فاصله ۲۴ ساعت گذشته و ساخت واکسن های خوراکی که بزودی مورد آزمایش عمومی قرار می گیرد ، امیدها برای کنترل کامل کرونا در چین بیش از قبل افزایش یافته است.

از سوی دیگر از دیروز تا روز چهارشنبه فقط ۵ نفر در سراسر چین بجز کانون شیوع بیماری در استان هوبی به کرونا آلوده شده اند که ۴ نفر نیز از روز سه شنبه کمتر است.

این در شرایطی است که شمار مبتلایان در کشورهای دیگر اروپایی و همچنین در کره جنوبی رو به افزایش است.

امروز کمیسیون بهداشت ملی چین از ابتلای ۴۰۶ نفر به کرونا خبر داد و اینکه ۵۲ نفر دیگر جانشان را از دست داده اند که همگی مربوط به کانون شیوع بیماری است. روز گذشته ۷۱ نفر فوت کرده بودند.

در کره جنوبی شمار مبتلایان به یکهزار و ۱۴۶ نفر رسیده است. بیش از ۸۰ درصد از موارد ابتلا خوشه ای و مربوط به یک کلیسا در شهر دایه گو و یک بیمارستان در منطقه چیونگدو در حدود ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرق پایتخت بوده است.

در شهر بوسان دومین شهر بزرگ کره جنوبی ۸ نفر مبتلا شده اند و در مجموع ۱۱ کرونایی جانشان را از دست داده اند.

وضعیت در اروپا نیز نگران کننده است . زیرا بتازگی مواردی از ابتلا در سوییس ، رومانی ، کرواسی و اتریش به ثبت رسیده است.

در ایتالیا ۳۲۳ نفر کرونا گرفته اند و ۱۱ نفر فوت کرده اند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که ایران بیشترین موارد مرگ و میر پس از چین را به خود اختصاص داده و تاکنون ۱۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر