بازدید 7337
استقرار اکیپ غربالگری در مبادی ورودی

اسکله‌های گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل

فرماندار شهرستان قشم گفت: برای کنترل مسافر در شرایط کنونی تا رفع کامل نگرانی، اسکله‌های گردشگری در شهرستان قشم تعطیل است.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 25 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا نصری عصر امروز (ششم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اسکله‌های شیب دراز، کندالو، سهیلی، طبل، گورزین، گوران و لافت در جهت کنترل جمعیت گردشگر و برای جلوگیری از شیوع بیماری تعطیل است.

نصری بیان کرد: مردم می‌توانند با رعایت مراقبت‌های فردی، جلو گیری از شایعات و اجتناب از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی با مسئولان در کنترل شرایط همکاری نمایند.

فرماندار شهرستان قشم اضافه کرد: در ادامه تدابیر پیشگیرانه و در پاسخ به درخواست مردم تا زمان کنترل بیماری و تثبیت اوضاع، اکیپ غربالگری بیماری در فرودگاه، اسکله‌های پهل_ لافت و شهید حقانی مستقر و تمام ورود و خروج‌های این مسیر‌ها را کنترل و سلامت مسافران را مورد سنجش قرار می‌دهند.

نصری تصریح کرد: این تصمیم در مرکز استان اتخاذ و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزاد قشم از روز چهارشنبه (هفتم اسفندماه) اجرایی می‌شود.

نصری با بیان اینکه همه دستگاه‌های شهرستان در آماده باش کامل هستند و به نهاد‌های خدماتی برای نظافت و ضد عفونی سرویس‌های بهداشتی و مراکز عمومی تذکر لازم داده شده، از مردم خواست اخبار را از مجاری رسمی دریافت نموده، بهداشت فردی را رعایت نموده و مانع شیوع شایعه در جامعه شوند.

وی همچنین ارائه آموزش‌های لازم توسط نهاد‌های مسئول، بهرگیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات معتمدین، دهیاران، شوراها، شورایاران و فعالین اجتماعی را ضروری ذکر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار