بازدید 12483

زاکانی ادعای فوت ۵۰ بیمار کرونایی در قم را رد کرد

منتخب مردم قم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رد ادعای کشته شدن ۵۰ بیمار کرونایی در قم گفت: ویروس کرونا تاکنون ۹ قربانی در قم برجا گذاشته است.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴ 25 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی رضا زاکانی بیان کرد: در استان در دو هفته گذشته ۴۲ فوتی وجود داشته است که تنها ۹ مورد آن در اثر کرونا بوده است.

وی اضافه کرد: در روز‌های گذشته جواب آزمایش ۶ فرد مشکوک به ویروس کرونا منفی بوده و جواب آزمایش ۲۷ مورد نیز هنوز مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بیماری کرونا در قم وضعیت نرمال جهانی را داشته و میزان مرگ و میر این ویروس در حدود ۲ درصد میانگین بین المللی است.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس صبح امروز در گفت و گویی مدعی شده بود که روزانه ۱۰ نفر در قم بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا می‌روند و تا دیشب حدود ۵۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند.

وی همچنین ادعا کرده بود که متاسفانه سه هفته است کرونا به قم آمده و این موضوع دیر اعلام شده است و هیچیک از پرستاران لباس مناسب که لباس فضایی معروف است را در اختیار ندارند.

ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت ایران نیز در واکنش به اظهارات نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد که اگر تعداد کشته شدگان قم، نصف یا یک چهارم عدد اعلام شده نماینده قم باشد، من استعفا میدهم.

اسدالله عباسی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: طبق اظهارات وزیر بهداشت تاکنون ۴۷ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده اند.
به منظور مقابله و پیشگیری از شیوه بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل شده است.
هم‌زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی از جمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
میدونیم که خیلی بیشتر از اون چیزیه که نماینده قم گفته!!!
ولی قطره چکانی به تعداد بالایی که الان هیچ اطلاع رسانی نشده خواهد رسید!!!
طوری اطلاع رسانی خواهد شد که در ذهن مردم عادی جلوه کنه و این موضوع القا بشه که تمامی این آمار مربوط به این چند روز اخیر است
نهایت پستی و مهارت در فریب اذهان عمومی که البته و صد البته از قبل برای مردم روشن بوده
خب، حالا نماینده ای که در این شرایط حساس روحی جامعه، اخباری غلط را منتشر میکند، آیا مصداق اتم و اکمل تشویش اذهان عمومی هست یا نه؟ نباید قوه قضاییه، گوشمالی اساسی دهد؟
با اين توضيح آقاي زاكاني كه گفته"بیماری کرونا در قم وضعیت نرمال جهانی را داشته و میزان مرگ و میر این ویروس در حدود ۲ درصد میانگین بین المللی است" و با استناد به حرف خودش كه تعداد فوتي هاي كرونا را در قم 9 نفر اعلام كرده پس تعداد مبتلايان كرونا در قم حدود 450 نفر است
با این امار که خودتون میدید در ایران بالای20 درصد مبتلا مردند، از 12 نفر فوتی میشه فهمید که حداقل600 نفر مبتلا هستند و متاسفانه مسولین بیخیالی داریم که نباید امیدی بهشون داشته باشیم
بنده خدا
بزار برسی و بعد اظهار نظر کن.
به تو هم دروغ گفتن.
ما ساگنین قم خبر داریم چی شده.
یارو جواب کروناش مثبت بوده، چون عمل قلب باز قبلا انجام داده بوده، زدن سکته قلبی.
برا پایین آوردن آمار، پنج تا یکی می زنن کرونل.
ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت ایران نیز در واکنش به اظهارات نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد که اگر تعداد کشته شدگان قم، نصف یا یک چهارم عدد اعلام شده نماینده قم باشد، من استعفا میدهم.

یعنی چی؟ یعنی ایشون اعتقاد دارن کشته ها بیشتر بوده یا کمتر؟ من معنی این جمله را متوجه نشدم. لطفا توضیح بدید
چرا این آقای نماینده رو به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و ...... مورد بازخواست قرار نمیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟
چون از ما بهترونه؟؟
چون خودی هست؟؟
چون به دولت تاخته واسه همین آزاده هر چی بگه؟؟؟
چون .........
آیا نباید با این امیرآبادی مشکوک برخورد شود ؟
بالای 100 کشته داده ولی دروغ میگن آخرش یه روز جمعه بعد از ظهر میاد میگه خودم هم الان فهمیدم
عجله نکنید
یه کم دیگه تایید میشه
وقتی بر اساس میانگین جهانی بوده وقتی ۹ نفر باور کنیم فوت کردند برای ۹ نفر حداقل چند مورد ناقل کرونا باید داشته باشیم؟ ۶۰ تا یا ۴۵۰ تا؟ تازه در نظر بگیرید ۲ درصد میانگین دومین اقتصاد دنیاست نه ایران!
اگه زاکانی بگه حتما"درسته
یک عده از مسئولین و نمایندگان بدشان نمی آید بحران سازی کنند باید دید چرا ؟
از کجا می دانید کسانی که 2 هفته قبل فوت شده اند کرونا نداشتند؟ آن زمان که تکذیب می شد و از کسی هم آزمایش گرفته نشده، برای آزمایش اجساد بنش قبر هم که نشده، ضمنا مرگ 12 نفر از 47 نفر معادل 2% است؟
یه بیماری اونم از نوع همگیری و اپیدمی توی ایران سیاسی نبود که به لطف دوستان سیاسی شد . عجب استعدادی دارن مسئولین کشور هر موضوعی را سیاسی وطبیعی در نهایت امنیتی میکنند . بابا بزارین مسئول مربوطه فقط نظر بده مگرکار دیگری ندارین آقایون نماینده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی