بازدید 9645

دانشگاه‌های آذربایجان شرقی تا پایان سال تعطیل شد

پیرو مصوبه جلسه روسای دانشگاه‌های استان در دانشگاه تبریز به منظور پیشگیری و رفع نگرانی‌های دانشجویان و خانواده‌های آنان، همه فعالیت‌های آموزشی، کلاس‌های درسی دانشگاه تبریز و سایر دانشگاه‌های استان تا پایان سال تعطیل است.
کد خبر: ۹۶۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ 25 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از تبریز، پیرو مصوبه جلسه روسای دانشگاه‌های استان در دانشگاه تبریز به منظور پیشگیری و رفع نگرانی‌های دانشجویان و خانواده‌های گرامیشان، همه فعالیت‌های آموزشی، کلاس‌های درسی دانشگاه تبریز و سایر دانشگاه‌های استان تا پایان سال تعطیل است.

به منظور صیانت از برگزاری کلاس‌ها مطابق با سرفصل‌های مصوب دانشگاه‌ها، طبق مصوبات هیات رئیسه فعالیت‌های آموزشی را با تمدید تقویم آموزشی و یا در طول ترم بعد از تعطیلات نوروز جبران می‌کنند.

دانشگاه‌هایی که امکان برگزاری جلسات دفاع از رساله‌ها و پایان نامه‌ها و کلاس‌های آموزشی به صورت غیر حضوری را دارند می‌توانند در این زمینه برنامه ریزی کنند.

با توجه به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها امکان استفاده از مرخصی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی بر اساس درخواست آنان تسهیل خواهد شد.

نظر به ضرورت استمرار برخی فعالیت‌های پژوهشی به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه‌ها بر اساس امکانات و مقتضیات خود اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس این گزارش، این مصوبه شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی نمی‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان