بازدید 12540
۳
سوژه

آیا قریب از انتخابات ریاست فوتبال کنار می‌کشد؟

قریب یک بار نیز در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از سوی دولت وقت معرفی شده بود که به علی کفاشیان باخت. این بار نیز که وی به عنوان گزینه نزدیک به دولت وارد انتخابات شده، برآورد‌های میدانی به ضررش است که موجب شده تا نگران باشد
کد خبر: ۹۶۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ 24 February 2020

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، 25 اسفند ماه برگزار خواهد شد. یکی از گزینه ها، محمدحسین قریب است که عنوان می‌شود نزدیک به دولت بوده و از این مسیر وارد کارزار کنونی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که تحولات اخیر و فضای به وجود آمده در این فرآیند، باعث شده تا قریب که سابقه شکست در انتخابات فوتبال و جواب رد مجمع را در کارنامه دارد، دچار تردید‌های اساسی شود. این موضوع تا بدانجا بوده که وی در دو دیدار با یک مقام عالی‌رتبه ورزش کشور خواستار کناره گیری از این انتخابات بوده چرا که شانس خود را اندک می‌داند.

آیا قریب از انتخابات ریاست فوتبال کنار می‌کشد؟

محمدحسین قریب که سابقه مدیرعاملی باشگاه استقلال را در کارنامه دارد، یک بار نیز در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از سوی دولت وقت معرفی شده بود که به علی کفاشیان باخت. این بار نیز که وی به عنوان گزینه نزدیک به دولت وارد انتخابات شده، برآورد‌های میدانی به ضررش است که موجب شده تا نگران باشد که با یک شکست دیگر که محتمل نیز به نظر می‌رسد، در این عرصه به اتمام برسد.

اگرچه هنوز قریب در عرصه انتخابات فدراسیون حضور دارد و کناره گیری رسمی نکرده، اما تا ۲۵ اسفند ماه زمان چندانی باقی نمانده و تحولات نیز به ضررش تحلیل می‌شود. باید منتظر ماند و دید که مدیرعامل سابق استقلال، با توجه به سابقه شکست قبلی، چه تصمیمی خواهد گرفت.

حبیب کاشانی، مهدی محمد نبی، حیدر بهاروند، عباس صوفی، محمدحسین قریب و هدایت ممبینی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال حضور دارند و توانسته اند ۱۰ امضای اولیه را کسب کنند. عنوان می‌شود که ممبینی به دلیل نداشتن سابقه مدیریت لازم در قانون، در صورت عدم فراهم ساختن مستندات، از این عرصه حذف خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تابناک اینقدر بهت گفته شد این آگهی شنیعی که کله های کچل را با سوراخهای ایجاد شده روی سر رو نشون می ده حذف کن گوش نکردی که آخرش نرم افزاری نصب کردم که اصلا هیچ کدوم از آگهیهاتو نشون نمی ده. خوبت شد الان؟؟
مردم بدانند عوامل دیگری غیر از رای مجمع نمی گذارند آقای غریب به ریاست فدراسیون برسد.پاک تر و با شخصیت تر از ایشان در بین کاندیداها نیست. اگر پشت پرده ای نباشد او باید رای بیاورد و رییس فوتبال شود.او با سواد است سابقه مدیریتی در ورزش و غیر ورزش دارد و بسیار خوش نام است.
مردم بدانند عوامل دیگری غیر از رای مجمع نمی گذارند آقای غریب به ریاست فدراسیون برسد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر