بازدید 13460
۱
خبر

تیم آسیایی ایران از ۲پنجره نقل و انتقال محروم شد

باشگاه شهرخودرو از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی (اعم از بازیکن داخلی و بین المللی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم می‌گردد.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 24 February 2020

کمیته وضعیت فدراسیون رای خود را در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران از شهر خودرو مشهد اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فداسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه نساجی مازندران از باشگاه شهرخودرو مشهد کمیته وضعیت به شرح زیر رای خود را صادر کرد:

۱- باشگاه شهرخودرو از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی (اعم از بازیکن داخلی و بین المللی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم می‌گردد.

۲- حسن جعفری به محرومیت چهار ماهه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم می‌گردد.

۳- میلاد سرلک به محرومیت چهار ماهه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم می‌گردد.

۴- حسن جعفری و باشگاه شهرخودرو با توجه به توافق طرفین وفق بند ۷ ماده ۶ قرارداد مورخ ۰۹/۰۴/۹۸ باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی و آقای حسن جعفری و همچنین مستنداً به بند ۳ ماده ۱۸ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، متضامناً به پرداخت مبلغ ۴۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (معادل ۵ برابر مبلغ قرارداد) بابت غرامت و پرداخت مبلغ ۵.۴۵۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ ۹۲۱.۰۵۰.۰۰۰ ریال مابه التفاوت بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم می‌گردند.

۵- میلاد سرلک و باشگاه شهرخودرو وفق بند ۷ ماده ۶ قرارداد مورخ ۰۹/۰۴/۹۸ باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی و آقای حسن جعفری و همچنین مستنداً به بند ۳ ماده ۱۸ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، متضامناً به پرداخت مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (معادل ۵ برابر مبلغ قرارداد) بابت غرامت و پرداخت مبلغ ۵.۴۵۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ ۷۵۷.۵۵۰.۰۰۰ ریال مابه التفاوت بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم می‌گردند.

۶- بدیهی است در صورت عدم پرداخت محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات یا مجازات‌های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان نسبت به محکوم‌علیه، اعمال خواهند شد.

رای صادره به مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این رای باعث بی انگیزه شدن بیشتر بخش خصوصی برای اداره تیم شهر خودرو میشه.
اگر استقلال و پرسپولیس به جای شهر خودرو بودن همچین رایی به نظر من صادر نمی شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان