بازدید 3256

ورود سارقان به ۱۰۰ خانه با عنوان مأمور آب و برق

کد خبر: ۹۶۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 24 February 2020

دو سارق حرفه‌ای که پس از آشنایی در زندان اقدام به ارتکاب بیش از ۱۰۰ فقره سرقت کرده بودند، از سوی ماموران کلانتری کن دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، مدتی قبل و در پی افزایش پرونده‌های سرقت از انباری‌ در ساختمان‌های غرب تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و تیمی تخصصی مامور پیگیری این موضوع شد که در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب در ورودی، وارد ساختمان شده و با تخریب قفل انباری‌ها ، اموال ارزشمند موجود در آن را سرقت کرده و متواری شده‌اند.

همچنین ادامه تحقیقات پلیسی نشان داد که متهمان برای ورود به ساختمان عمدتا خود را مامور اداره برق، گاز و آب معرفی کرده و به بهانه بررسی کنتورها وارد ساختمان شده‌اند که در همین راستا نیز مأموران توانستند شماره پلاک خودروی سارقان را شناسایی کنند.

با کسب این اطلاعات هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران در عملیاتی مخفیگاه سارقان را شناسایی و هردوی آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این افراد که ۳۵ و ۳۸ سال سن داشته و هر دو سابقه‌دار بودند در جریان بازجویی‌هایی انجام شده اعتراف کردند که به مصرف شیشه و هروئین اعتیاد داشته و عمده درآمد خود از سرقت را صرف خرید مواد مخدر کرده‌اند.

همچنین این افراد معترف شدند که در زندان هم‌سلولی بودند و در آنجا تصمیم گرفتند که پس از آزادی با همکاری یکدیگر دست به سرقت بزنند که تاکنون به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر