بازدید 6474
۵

برخورد پلیس با احتکار ماسک و موادضدعفونی‌کننده

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از برخورد با احتکار هر گونه محصول مرتبط با کروناویروس از جمله ماسک و موادضدعفونی کننده خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 24 February 2020

به گزارش «تابناک»، سردار کیوان ظهیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نگرانی‌های ایجاد شده در مورد کروناویروس در میان برخی از شهروندان اظهارکرد:‌ حساسیت موضوع شیوع بیماری کروناویروس ممکن است سبب سوءاستفاده برخی افراد سودجو از این فضا شده و آنان بخواهند با سوداگری به احتکار اقلام مربوط به این بیماری از جمله ماسک و موادضدعفونی کننده، اقدام کنند.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز ماموران کلانتری‌ها و مقرهای انتظامی در پایتخت نسبت به بررسی و رصد بحث احتکار و توزیع ماسکها اقدام کرده و این موضوع در دستور کار آنان قرار گرفته است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تاکید کرد:‌ ماموران پلیس به صورت جدی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند و با هرگونه سوءاستفاده در این خصوص برخورد خواهند کرد. شهروندان نیز اگر گزارشی در این خصوص دارند، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آقا ديروز 10 تا داروخانه راگشتم گير نمياد ميگن همه رو دادن به چين
میگم بد نمیشد یک برخورد خشک و خالی واسی دلخوشی ما مردم عادی که دستمون به جائی بند نیست و همیشه باید کتک ندانم کاریهای مسئولین را بخوریم ؛ با وزیر راه و رئیس فرودگاههای کشور و مدیرعامل هواپیمائی ماهان داشته باشه لین پلیس عزیز و شریف . فقط یک برخورد خشک و خالی . بخدا حای دوری نمیره
قوه قضاییه باید دنبال قانونی باشه که جرم احتکار اعدام باشه اینجوری کسی وجود نمی کنه از این غلط ها کنه.
واقعا باید با اینگونه از افراد شدیدترین راه مقابله رو در پیش گرفت . آخه احمقانه است اگه تو ماسک داشته باشی و من نداشته باشم فرهنگ سازی باید بشه مثلا در چین به هر فردی که ماسک نداره میگن اولین نفر یک ماسک هدیه میده فقط به خاطر سلامتی خودش که اون فرد مریضش نکنه. کسی که سودجویی میکنه در این اوضاع باید در ملائ عام چوبش زد و رسواش کرد اونهم به شدیدترین وجه و باید رسانه ای بشه
شما دوتاشو نشون بده برخورد کردین شعار و همه بلدن بدن از پشت میزشون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار