بازدید 51525
وزیر کشور اعلام کرد؛

میزان مشارکت مردم در انتخابات بیش از ۴۲ درصد بود/ ۲۴.۵ میلیون تن از مردم رأی دادند/ ۲۶ درصد تهرانی‌ها در انتخابات مشارکت کردند

رحمانی فضلی درباره اینکه چرا ما مشارکت را اعلام نکردیم، خاطرنشان کرد: روند اعلام مشارکت باید طبق تنظیم صورت جلسه بین هیات اجرایی و هیات نظارت و امضای آن‌ها و تایید شورای نگهبان صورت گیرد. از این روی، این روند باید صورت می‌گرفت تا ما آمار را اعلام می‌کردیم. میزان مشارکت ۴۲.۷ درصد است.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 23 February 2020

وزیر کشور با بیان اینکه از مجموع ۵۷ میلیون تن از واجدان شرایط رأی دادن، ۲۴.۵ میلیون تن از مردم در انتخابات شرکت کردند، گفت: میزان مشارکت مردم کل کشور در انتخابات، بیش از ۴۲.۵۷ درصد بود و از طرفی ۲۶ درصد تهرانی‌ها در انتخابات مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تقدیر از همه عواملی که در عرصه انتخابات حضور داشتند، اظهار کرد: ما از اردیبهشت ۹۸ که ستاد انتخابات را راه‌اندازی کردیم تا به امروز ـ که انتخابات برگزار شد ـ اقدامات گسترده‌ای انجام دادیم و از زمان شروع به کار ستاد ۱۱۲۳ هیات اجرایی در سراسر کشور راه اندازی کردیم.

وی افزود: آموزش حدود ۱۶ نفر در انتخابات ثبت نام کردند که ما در نهایت بین ۵۲۳۲ تن انتخابات مجلس و بین ۲۵ نفر انتخابات مجلس خبرگان را برگزار کردیم که در این بین ۵۷ میلیون ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن بودند.

وزیر کشور تصریح کرد: ۲ میلیون و ۹۳۱ نفر رای اولی بودند که مشارکت هم خوبی هم داشتند.

میزان مشارکت مردم در انتخابات بیش از 42 درصد بود/  24.5 میلیون نفر از مردم رأی دادند

رحمانی فضلی درباره اینکه چرا ما مشارکت را اعلام نکردیم، خاطرنشان کرد: روند اعلام مشارکت باید طبق تنظیم صورت جلسه بین هیات اجرایی و هیات نظارت و امضای آنها و تایید شورای نگهبان صورت گیرد. از این روی، این روند باید صورت می‌گرفت تا ما آمار را اعلام می‌کردیم.

وی با بیان اینکه میزان ۲۴ میلیون ۵۱۲ هزار ۴۰۴ رای به صندوق های اخذ رأی واریز شد، گفت: در میزان مشارکت زنان ۴۸ و مردان ۵۲ درصد در انتخابات مشارکت داشتند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه حدود یک میلیون فرآیند انتخابات را برگزاری کردند تاکید کرد: ما بیش از پنج هزار دستگاه احراز هویت داشتیم و ما رای مرده و شناسنامه تقلبی نداشتیم و معتمدین و مردم در قالب هیات های اجرایی به ما کمک کردند و بیش از ۲۵ هزار بازرس آموزش دیده بر روند انتخابات و نیروهای بسیج، سپاه و ارتش به نیروهای انتظامی در جهت تامین امنیت به ما کمک کردند.

وی با تقدیر از وزارت دفاع برای ساخت دستگاه‌های احراز هویت گفت: وزارت آموزش و‌ پرورش و معلمان همواره کمک شایانی به ما در امر انتخابات کردند و وزارت نیرو علی‌رغم شدت برف سنگین به ما قول دادند و ما هیچ مشکل قطعی برق در روز انتخابات نداشتیم.

وزیر کشور با اشاره به مانور عظیم وزارت ارتباطات در روز انتخابات اظهار کرد: ستاد نیروهای مسلح و دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس‌جمهور محترم به ما کمک کردند.

وی با تقدیر از رسانه ملی و به ویژه سیمای استانی و تقدیر از همه اصحاب رسانه در فضای مجازی و غیرمجازی افزود: ائمه جمعه و احزاب در نحوه مشارکت مردم در انتخابات نقش مهمی داشتند؛ هرچند برخی احزاب گلایه و شکایت‌هایی داشتند، باز هم مردم را به حضور در پای صندوق‌های دعوت کردند که قابل تقدیر است.

وزیر کشور با اتفاقات اخیر کشور منتهی به انتخابات و تبلیغات گسترده در بیرون از کشور تصریح کرد: سپاه، وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی در این راستا تلاش گسترده ای انجام دادند که قابل تقدیر است.

رحمانی فضلی با تشکر از نمایندگان مجلس و به خصوص رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در استان تهران دو میلیون و ۵۳۹ هزار و ۷۶۳ نفر شرکت کردند که ۲۶ درصد مشارکت داشتند.

وزیر کشور درباره اینکه با توجه به اعلام ویروس کرونا در کشور، چرا انتخابات به تعویق نیفتاد، تاکید کرد: عده ای توصیه کردند که انتخابات به تعویق بیفتند، به خصوص در قم، اما بنده این روند را قبول نکردم هرچند درصدی از حضور مردم کاهش پیدا کرد و در قم بیش از ۴۳ درصد در انتخابات شرکت کردند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه موضوع قرنطینه در حیطه کاری وزارت بهداشت است، افزود: انتخابات اثر خود را در کشور دارد، چون مردم پایه های قدرت هستند و در فرآیند انتقال قدرت مشارکت جدی دارند؛ از این روی، مجلس جدید باید رسالت خود را در میثاق با ملت اثبات کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتلای دو منتخب گیلان به کرونا اطلاع ندارم، اظهار کرد: مردم در کهگیلویه و بویراحمد با 73 درصد بیشترین و شهر تهران با ۲۶/۲ دهم کمترین آمار مشارکت در انتخابات را داشتند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۴
در انتظار بررسی: ۸۸
انتشار یافته: ۱۵۲
اصن نود درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
باشه قسمت تندشو حدف میکنم بتونی منتشر کنی!!!! عددی که خود وزیر اعلام کرده میشه حدود ۴۲.۳ نه ۴۲.۵۷ درصد.هر کسی ریاضی پنجم ابتدایی خونده میتونه حساب کنه.نفرستی غیر قابل انتشار چون مثل من میلیونها نفر هستن این تناقضات رو رو میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
از حوزه ها مشخص بود چقدره!!!
تتهرانیها 15 درصد شرکت کردند

قالیاف بالای یک میلیون رای آورد واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
چند رای باطله و سفید داشتیم؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
تا ساعت 4 آرا 9 میلیون بود یهو تا شب شد بیست و چهار میلیون؟؟؟ همون تلویزیون هم که مستقیم نشون میداد از عصر تا شب شرکت کننده ها به شدت کم شدن
ناشناس
| Czechia |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
صد و بیست درصد
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
یاد حرف دوست بامزمون حاج آقای عباسی افتادم که در جمع علمای صدیق اسلام قسم خورده بودند سطح زندگی 80درصد اروپاییها از مردم ایران پایین تر است!!!!!!!!!!!!!!
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
رای ندادن مردم یعنی
به فکر مردم باشید
دلار و بی ارزشی هر. روز ارزش پول و گرانی و خبرهای بد
دوست من به خاطر اسخدامش رای سفید انداخت خیلی ها اینطور رای دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
طرف میره یک گوشه می ایسته میگه اینجا که من ایستادم مرکز جهانه, میگی نه ثابت کن

اینها هم میگن رای 42 درصده میگی نه ثابت کن
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
۴۳٪ تو این شرایط خیلی بالاست ایول به مردم




























































































۱۴۰۰ با احمدینژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
جناب وزارتخونه شما میتونید هر درصدی دلتون خواست اعلام کنید ولی خب مردم هم میتونن هر چی شما گفتید باور نکنن
داداج امار بیطرفانه بین 25 تا 30 درصده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
تهران زیر ۱۵ درصد شرکت کردند
و قالیباف با کمی کمتر از ۵۰۰ هزار رای نفر اول شد !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
همین 42 درصد هم براشون شکست هست تهران هم 26
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
تو که می گفتی رای بی رای و هیچ کس رای نمی دهد
الان امار می دهی
با خودتان چند چندین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
زیر 20 درصده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
مانده ام با این آمار پائین مشارکت ، پس چرا آخر شب شلوغ شد و تا ساعت ۲۴ تمدید کردند؟ این فیلم ها که آخر وقت بروند کار کدام گروه آموزش دیده است؟
امیر
| Turkey |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
با عرض احترام ۱۵ تا ۲۰ درصد دوست عزیز
ایران قهرمان جام جهانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ما اولین کشوری بودیم که به ماه سفر کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
از اینا بعید نیست بگن
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
تابناک ببین چه سایتی داری ها
اغلب کامنت گذارا ...
چقدر عقده ای اینجا زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
تا ساعت ۴ عصر تلویزیون اعلام کرد ۹ میلیون نفر شرکت کردند
و یکدفعه ، شد ۲۴ میلیون !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
دماسنج جان عقده ای کسیه که وقتی کم میاره توهین میکنه
خودتونید

من باور نمی کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
باطله چندتا؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
باور نمی کنی خودت برو بشمار.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ترو خدا باور کن، تا بوده همین بوده ، هشتاد هشت گفتین دیگه رای نمیدین ، نود و دو خودتون و کشتین نود و مضاعف خودتون و کشتین حالا که مشخص شده دلواپسان درست میگفتن صرفا برای اینکه سر موضع لجتون ادامه بدین این حرفا رو میزنین چهار سال دیگه باز میاین دوباره به اقای خاتمی رای میدین، من رفتم پای صندوق و به یک نفر حتی تکراری رای ندادم ، کاش شما هم یاد بگیرین روزی که جو میگیرتتون که رای بدین به تکراری رای ندین ما تو این چهل سال اگه به جای 5 رییس جمهور 9 رییس جمهور داشتیم و رییس جمهورامون با وزرای صد در صد تکراری نمیومدن سرکار وضع مملکتمون این نبود مجلسشم همینطور یاد بگیرین تکراری رای ندین
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره آقای وزیر مشارکت کمتر از 30 درصد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
شما چطور این حرف رو می زنی؟ نکنه شما هم به کل خوزه های انتخابات وصل بودی یا چشم غیبی داشتی و همه رو می دیدی؟
ماه پشت ابر نمی ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
رای باطله چندتا؟
خدایا

شاهد باش
ما باور نکردیم چون شعور داریم
حتماااااااا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
به جزء و تفکیک شده با آراء باطله بگوئید
تعداد ساندیس ها چیز دیگری میگویند ؛ ۲۵ درصد
باشه باور کردیم
خب دیگه ، مشخص شد طبق فرمایشات جناب علم الهدی 58 درصد مردم ایران مسلمان نیستند و ایران کشوری اسلامی نمی باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
من دارم دین دیگه ای انتخاب می کنم چون ایشون گفتند مسلمان نیستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ایشون احتمالا با یک تبصره ای مشکل مسلمونی ما رو هم حل میکنن!!
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
از طلا بودن پشيمان گشته ايم ، مرحمت فرما مس گردانمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بخدا این ها مسلمون نیستن .
جز راست نباید گفت
هر راست نشاید گفت




راستش رو بگو
پسر شما الان کجا کار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟

ما خودمون از میزان مشارکت خبر داریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
راننده اسنپه بنده خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بیکار نشسته تو ویلای رو به دریا تو سواحل آمریکا به افق خیره شده .
لطفا با جزئیات بگید روشن بشود
یعنی حدود ۶۰ درصد ناراضی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بیشتر
اون سربازهای بیچاره که به زور بردند
یا اونها که به دلیل استخدام یا کنکور از ترس گزینش رای دادن هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
نخیر
به دلیل عدم تمدید زمان انتخابات اون 60درصد نتونستن رآی بدن !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بالاخره ترس اکثریت از رای ندادن ریخت . رای دادن و یا ندادن هیچ تاثیری روی مردم یا سیاست ندارد . بیخودی بعضی ها جوگیر می شدند .
گچساران در سطح گسترده رای خریدن بابا پیگیری کنید
انتخابات بعدی : ۱۲ درصد مشارکت
نه بابااااااااااااااااااا
قربانیان آبان ۹۸ باید کمتر از ۱۲ نفر بیشتر باشد !!!!!!!؟
۲ میلیون در تهران! اونم خیلیا از ترس شغل و کار رفتن رای سفید انداختن یعنی تو پایتخت فقط ۱۰ درصد در واقع رای دادن
آره خب ما هم تومدرسه وقتی همه کلاس می افتادیم معلم نمره هارو می‌برد رو نمودار
چرا آمار قربانیان آبان ۹۸ را اعلام نمی کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
فعلا بین مسوولین پاسکاریه
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
یکنفر و نصفی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
!!هنوز شورای نگهبان به جمع بندی نرسیده
داداش من شنبه یادم اومد جمعه انتخابات بوده حالا میگی چیکار کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
انشالله در آینده رئیس جمهور میشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
قضاشو بجا بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
کنترل دست منه . میخوای چند ساعت برنم عقب از اول شروع بشه ؟
هیچ خبرنگار خارجی معتبری جز خبرگزاری های درجه چندم عرب منطقه در انتخابات نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
اون خبرگزاریهای درجه چندم مثل المیادین و المنار و ... خبرگزاریهای خود ایران هست.
ما در قاب تلویزیون ملی و اسلامی و راست گفتار هر کسی را میدیدیم ، میگفت در انتخابات شرکت میکنه چرا آمار غلط میدهید (26درصد)
یک آمار از مردم مورد نظر اعلام کنید که حساب کتاب ما هم جور در بیاد، آمار ما میگه زیر پنج درصد البته اگر مردم رو ده میلیون در نظر بگیرم ۴۲ درصد رو میشه یک کاری کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
نکنه شما چشم غیبی دارین؟ این آمار رو از کجا آوردین؟
با اینکه منطقی نیست این تعداد و مطمئنا کمتر تایم بوده ولی بازم کمه
بالاخره سختگیری های بی مورد در مورد جوانان و حتی محروم ساختن آنها در این شرایط سخت از ساده ترین تفریحات مانند کنسرت،گرانی ها،،نامدیریتها،خفقان، بصورت عدم مشارکت ،نمود پیدا کرد.
میزان رضایت مردم از مجلس قبلی و امید به مجلس آینده را از میزان مشارکت تهران میتوان فهمید چون فقط در تهران است که قومیت در میزان مشارکت مردم تاثیری ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
اره همین تهرانی هایی که با روش بزن و برقص و ورزشگاه رای میدادن و تو دهنی خوردن از افراد منتخب خودشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
رنگی برای 1400 پیدا کنید . پیشنهاد من زرد قناری هست چون دیگه با رنگهای دیگه نمیشه مردم رو گول زد .
شما بگین98 درصد.
خوشحالم رای ندادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بخدا تو مسلمون نیستی کریم
چی میگیییییییی؟؟!!!!!!!!!!!!
من هم در رای دادن سرشته نداشتم
سلام
شورای محترم نگهبان باید متوجه شده باشه که وقتی ترکیب کاندیدا ها از هر دو طیف اصلی باشه، جایی مثل کهکیلویه و بویراحمد که متاسفانه از استان‌های محروم هستش، نهایت مشارکت رو داره.
حیف از این فرصت طلایی گرفته شد
اگر درتهران از همه جا مشارکت کمتر بوده ودر شیراز مقامات رسمی اعلام کرده اند مشارکت25درصد بوده پس در تهران باید کمتر از 25درصد باشد
معلومه لشکر آلبانی دست به کار شده.
تابناک هم که شدت مرکز ثلت نظر لشکر آلبانی.
به کوری چشم تمام دشمنان کشور و ملت ایران انتخابات برگزار شده، حالا اونایی که نمیخان حقیقت رو ببینن بذار بسوزن.
تابناک خودت هم مبدونی این نظر من سانسوری نیست که بخای منتشرش نکنی پس وجدانت رو به کار بنداز
در بعضی از روستاها که قومی بود آمار مشارکت بالای 200 درصد بود یه نفر تا 16 رای هم میداد! !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
تا این لحظه میزان مشارکت از 300 درصد هم گذشته !
البته که درصد مشارکت پائین آمده نسبت به سالهای قبل با تبلیغات گوناگون- ولی یک چیز اینه که وقتی من رای بیاریم انتخابات درست است وقتی نه فلان- یا حالا هم من به فرض چون شرکت نکردم میگم اینقدر شرکت نکردند چرا؟ پس اینهمه که اومدند برای سلیمانی هم حتما فتوشاپه یا ...
اکثریت مردم ایران مسلمان نیستند مرتد شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
آقای علم الهدی برامون دعا میکنه گناهانمون بخشیده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
همه کریم هستند . به خدا
کهکیلویه و بویراحمد بیشترین درصدش برای حوزه تاجگردن بود کسی هم بهش کاری نداشت هرکاری خواست کرد.انقدر خوشحال نباشید
مطمئنی درست حساب کردی؟!
!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
آره باباجان، 3بار جمع زدن دیدن این عدد مناسب تره برای اعلام عمومی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
حساب نکردن بصورت تخمینی حدس زدن یه حساب سرانگشتی..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
چند روز پیش از انتخابات آقای کدخدائی (سخنگوی شورای نگهبان) در یک مصاحبه از میزان بالای 40 درصد مشارکت صحبت کرده بود . این حرف یا عمدا سیگنال دهی بوده یا سهوی بوده .
سرلیست گروههای اصلاح طلب 3.5 درصد رای مردم تهران را آورد، قالیباف 70 درصد. مردم تفاوت خدمات را در دوران قالیباف با نجفی، کرباسچی و حناچی به خوبی حس کرده اند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
اون ۷۰ درصد دوره قبل هم به حداد رای دادند سی و یکم شد. کلا اون یک میلیون و دویست همیشه رای می دهند و تکرارکننده های واقعی اونها هستند.
رای نفر اول و دوم این دوره شهر ما جمعش شده 108 هزار رای.. رای نفر اول دوره پیش بود 116 هزار!یعنی حتی جمعشون 8هزارتا کمتر بوده!به عبارت دیگه این دونفر با این رای دوره قبل انتخاب نمیشدن!کدام مشارکت؟دورهمی یه جریان خاص بود بود نه انتخابات
حیف شد این بار رکورد نزدیم
آراء باطله چندتا بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
به اندازه ای بود که اگه حساب می شد ۹۰ درصد کرسی های مجلس رو تصاحب می کرد!!
تهران 26%
فقط روستاها آمار رو بالا برده
البته اگر رای های سفید رو حذف کنید چیزی تهش نمی مونه.
حداکثر مشارکت در سطح کشور 25 درصد و مشارکت در تهران و کرج هم 16 درصد
اين پيام روشن ملت هست
چه عجب! بالاخره درصد اعلام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
این درصد نیست که اعلام شده یک تناسب به نسبته
تکلیف پرونده قتل خاشقچی چی شد بلاخره.اطلاع رسانی کنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
منظورت قاشقچیه؟
اگر قوم گرایی نبود
مطمعن باشید زیر ده درصد بود ، یعنی همون ۴ درصد قالیباف که بهشون میرسه .
اگر مجلس نبود و دعواهای محلی و قبیله ای نبود و انتخابات رئیس جمهوری بود مطمعن باشید فقط اونها که میخورند رای میدادند یعنی ۴ درصد
آمار کل شرکت کنندگان ۲۵ درصد است
آمار کل شرکت کنندگان ۲۵ درصد است
چطور در انتخابات قبل و تا ظهر روز همین انتخابات برای اعلام میزان مشارکت محدودیت قانونی وجود نداشت و یکدفعه صورتجلسه لازم شدید.
این آقای وزیر مردم رو چی فرض کرده؟؟
داداش کل آمار تو سایت ها موجوده! تو خود همین تابناک زده 41.8 درصد بعد تو میگی بیش از 42 درصد؟؟!!!
1 میلیون رای لیستی از 9 میلیون واجد رای میشه 26 درصد؟؟
شاخه جدیدی از علم آمار و درصد گیری با فرمول های مدرن کشف شد!
تیتر را ببین تابناک،بیش از چهل و دو درصد
یعنی میتونه 100 هم باشه
انصافا مردم را بلا نسبت ....
حداکثرمشارکت احتمالا20درصدبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
کمتر بوده
نماینده ها در واقع نماینده 12 میلیون هستند. چون حدود 10 میلیون به کسانی رای دادند که انتخاب نشدند یعنی نماینده 10 درصد کل واجدین شرایط
اگر هر رأي شش دقيقه طول بكشد كه به صندوق ريخته شود از زمان دريافت شناسنامه تا مهر كردن شناسنامه و انداختن رأي در صندوق ميشود تعداد رأي دهندگان را محاسبه كرد
تعداد راي دهنده در هر ساعت براي هر صندوق ميشود ده نَفَر در ده ساعت زمان رأي گيري ميشود صد نَفَر
100 x تعداد صندوق هاي راي ميشود مجموع راي دهندگان
محاسبه را به خواننده محول ميكنم كه موضوع را بهتر درك كند
دوتا سوال امیدوارم تابناک منتشرکنه 1_چرا اراباطله وسفید اعلام نمیشه ؟خیلی ها رفتن رای دادن ولی رای سفید.2_استان تهران به عنوان قلب سیاسی کشور به گفته خودتون میزان مشارکتشون 26 درصد بوده یعنی 75 درصد واجدین به جهت اعتراض به وضع موجود شرکت نکردند.ایا این مسئله مهم نیست ایا اون 26 درصدِ اقلیت میتونن برای اون 75 در صدِ اکثریت نماینده تعیین کنند ایا نباید درسطح استان تهران انتخابات باطل اعلام بشه ؟؟؟
خدا رو شکر می کنم که رای دادم و از این امتحان سربلند بیرون اومدم.
آن یکی پرسید اشتر را که هی

از کجا می‌آیی ای اقبال پی

گفت از حمام گرم کوی تو

گفت خود پیداست در زانوی تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بچه جان
اینجا برنامه مشاعره نیست . عوضی اومدی . برو کانال چهار
این انتخابات مجلس بود که روستاها و شهرهای کوچیک و حتی شهرهای متوسط بیشتر قومی و قبیله ای رای می دهند. سال دیگه انتخابات ریاست جمهوری چیکار میکنید که نامزدها نسبتی با اکثریت مردم ایران نخواهند داشت؟؟؟ اوضاع اقتصادی که ویران خواهد شد
سال ۵۸ اولین انتخابات مجلس تعداد رای که نفرات اول تا دهم شهر تهران آوردن مقایسه کنید با نفر اول الان تهران با ۱۳۵۰۰۰۰ با الان که جمعیت تهران بیش از سه برابر آن زمان شده جمعیت کل کشور نزدیک سه برابر اون زمانه الان نفر اول تهران تقریبا به اندازه نفر دهم سال ۵۸ رای آورده واقعا مبارکتون باشه
آیت الله سیدمحمود طالقانی با ۲۰۱۶۸۵۱ رأی
ابوالحسن بنی‌صدر با ۱۷۶۳۱۲۶ رأی
آیت الله حسینعلی منتظری با ۱۶۷۲۹۸۰ رأی
دکتر علی گلزاده غفوری با ۱۵۶۰۹۷۰ رأی
دکتر سیدمحمدحسین بهشتی با ۱۵۴۷۵۵۰ رأی
مهندس عزت‌الله سحابی با ۱۴۴۹۷۱۳ رأی
میرکریم موسوی کریمی (اردبیلی) با ۱۳۸۹۷۴۷ رأی
دکتر عباس شیبانی با ۱۳۸۷۸۱۲ رأی
منیر علی (گرجی) با ۱۳۱۳۷۳۱ رأی
علی محمد عرب با ۱۳۰۵۱۳۶ رأی
میزان رای ملت است
الان که حداقل 58 درصد شرکت نکردن تکلیف چی هست؟
تابی بی طرفی تو از نظرهایی که منتشر کردی کاملا معلومه!!!!!!
پس اون همه بوق و کرنا رسانه میلی چی شد که به جور نشون میداد انگار مردم حرص رای دادن دارنو.
از اين ٢٦ درصد تهران حداقل ١٥ درصد كارمندا و كساني هستن كه فقط به خاطر داشتن مهر تو شناسنامه رفتن رتي دادن.
دوازده میلیون رای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بعلاوه آن چهار میلیون سرگردان میشود شانزده میلیون نفر دو میلیون رای اولی میشود هجده میلیون نفر یعنی هشت میلیون اصلاح طلب اصولگرا شده اند ویا هشت میلیون بی تفاوت انقلابی ؟؟؟
شخصا در کرمانشاه به بیش از ده حوزه رای گیری برای مشاهده میزان مشارکت مردم مراجعه کردم آن هم در ساعاتی که معمولا اوج ازدحام باید باشد ولی به نظرم حداکثر مشارکت چیزی در حدود بیست درصد می آمد
این آقای رحمانی فضلی واسه همه چیز تصمیم می گیرند و مثل اینکه آقای رییس جمهور زیر دست ایشان هستند چطور بهشون توصیه شده انتخابات را به زمان دیگه موکول کنند ایشان تصمیم گرفتند که باید الان انجام بشه در ماجرای بنزین هم گویا ایشان تصمیم گیرنده اصلی بودند ایشان را بابد به جرم کشتن مردم در اثر کرونا مجازات کنند
با ضریب 42 درصد شده دیگه؟؟؟؟ درست میگم؟
خوب عدد سازی نکرده اید ادعا شده استمردم 24.5 میلیون رای داده اند از مجموع 57.9 میلیون نفر در کل کشور حالا حساب می کنیم :
کسانی که در تهران رای داده اند با ادعای وزارت کشور می شوند 9.6*0.26=2.496 میلیون نفر
حالا بقیه کشور که می شود 48.3 میلیون نفر واجد شرایط و با ادعای 42.57 درصدی مشارکت می شود 20.56 میلیون نفر پس جمع کل کسانی که رای داده اند می شود 23 میلیون نفر !!!!!

حالا جناب وزیر بفرمایند چطور پس از ۴۸ ساعت از رای گیری 1.5 میلیون نفر در محاسبات سرانگشتی ساده تفاوت وجود دارد؟؟؟؟؟؟ ظاهرا عدم مشارکت ۸۰ درصدی مردم قدرت عددسازی را نیز به شدت ضعیف کرده است!!!!
به ما امروز گفتن انتخاباته
مقصر کیه؟؟؟
مجلس دهم با اکثریت اصلا ح طلب واعتدالیون گلهای خوبی به سرمان ریختند دلار پانزده هزار تومان پراید هفتاد میلیونی بنزین سه هزار تومانی و................البته این بندگان خدا درچهارسال توانستند این دستاوردهای بزرگ از خود بجا بگذارند شما هم وطن مطمین باش این گلهای زیبا ودستاوردهای عطیم درمجلس یازدهم به یکسال هم نخواهد کشید وما بزودی شاهد دلار بیست هزار تومانی پراید صد میلیونی و............... خواهیم بود
سال مهیجی در روبرو خواهیم داشت.
آقای وزیر کشور درصد مشارکت که نیم ساعت پس از رای گیری از روی تعرفه های مصرف شده که به راحتی قابل محاسبه شدن بود توجیه اینکه ۴۰ ساعت بعد درصد مشارکت اعلام شد چه بود؟؟؟؟؟؟!!!!!! آیا جز این بود که رایزنی کنید ه چه عددی اعلام کنید؟؟؟؟
ای بابا، عجب مردمی هستیم ما، آقاجون مملکت مال پدرشونه، انتخابات مال خودشونه، دوست دارن بگن ۴۲/۵٪
از نخست وریر محترم کانادا خواهشمندم آمار دقیق مشارکت مردم رو اعلام بفرمایند به مسولین امدی نیست
اگر اقتصاد درست نشود مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری به زیر ۱۰درصد می رسد
باور کنیم؟مشارکت زیر ۳۰درصد بود،وتازه از اون ۳۰درصد قریب به هشتاد درصد افراد مسن وعادت کرده به حضور در انتخابات بودن
شماهایی که هیچ وقت آرای اعلام شده از وزارت کشور رو در هیچ انتخاباتی که با محاسباتتون جور در نمیاد قبول ندارید و صرفا روی محاسبات من دراوردی خودتون اصرار دارین ، همون لشکر مجازی هستین که اصلا براش فرقی نمی کنه چه جناحی در قدرت باشه یا نباشه. نمی دانم چه اصراری دارین صرفا آنچه باب میلتان هست را از زبان مسئولان بشنوید و اگر نشد با بذله گویی مثال زدنی باعث انبساط خاطر دیگران بشین. الان هم خوشحالین که تحریم انتخابات جواب داده اما نه اون قدر که انتظارش رو داشتین. کاش سواد رسانه ای مردم بالاتر بره تا تحت تاثیر این جنگ رسانه ای هدفدار و مشمئز کننده قرار نگیرن و فقط به این اظهار نظرها بخندند و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بابا شما هم یک سواد. رسانه ای یاد گرفتید هرکی نظرش با شما متفاوته می گویید سواد رسانه ای ندارید
این انتخابات مشروعیت ندارد چون درصد شرکت کنندگان یک چهارم هم نیست ...........
در تهران برای نفر اول با درصدهایی که دادند با فرمول ساده ریاضی کل شرکت کننده در تهران و کل کشور بین 18 تا 22 درصد میباشد البته این امارها در خبرگزاری فردا درج شده است
ما مردم هم چشم داریم و هم عقل مشارکت زیر 25 درصد بود .
چرا نظر مرا كه روش دقيق محاسبه واقعي راي است را چاپ نميكني
زمان براي انجام هر راي حداقل ٦ دقيقه است
يعني در هر ساعت اگر شعبه پر باشد كه نبود ١٠ راي در ساعت است
اگر ١٠ ساعت در نظر بگيرم زمان وأي دادن را چون صبح و اخر شب كمتر كسي راي ميدهد جمعش ميشود بكصد راي براي هر صندوق
محاسبه با خودتان
١٠٠ ضربدر تعداد صندوق ميشود كل راي
و بعد ميتوانيد در صد مشاركت را حساب كنيد
اين بهترين حالت است قبلا من محاسبه كردم در بعضي شعبه ها راي دادن بيش از ٦ دقيقه وقت ميبرد
دقيقا ١٩/٧ درصد در انتخابات شركت كردند هر كس قبول ندارد بگويد سند بدهم
مشروعیت الان دیگه زیر سواله
با توجه به صحبت های علم الهدی و مشارکت 26 درصدی تهران، پس پایتخت جمهوری اسلامی از هر 4 نفر 3 نفر کافر هستند و به جهنم میروند. . :)))
مشارکت 99.999999999999999999999999 درصد بوده.
به راحتی میشه با ارقام و آماری که دادید، تناقض رو درآورد و فهمید ماجرا از چه قراره. تو تهران گفتید که حدود 2 میلیون و 540 هزار نفر معادل 26 درصد رای دادن. خوب تعداد نفرات واجد برای رای دادن در تهران میشه حدود 9 میلیون و 770 هزار نفر. از طرفی باز تو آماراتون گفتید که قالیباف که رای اول تهران رو آورده، 1 میلیون و 265 هزار رای آورده. خوب با تقسیم رای قالیباف به کل نفرات واجد شرایط در تهران میشه 13 درصد. یعنی نفر اول لیست نمایندگان تهران فقط 13 درصد آرا مردم تهران رو بدست آورده. این 13 درصد که ادعا نیست. این دقیقاً از آمار خودتون استخراج شد.
به همین ترتیب نفر سی ام هم با 642 هزار رای میشه حدود 7 درصد آرا واجدین شرایط در تهران. و در کل میشه متوسط 10 درصد 2/(13+7)=10
نفر اول لیست نمایندگان تهران فقط 13 درصد آرا مردم تهران رو بخودش اختصاص داده. نفر سی ام هم 7 درصد !! اونم طبق آمار خودتون. حالا این میشه مشارکت گسترده؟؟؟ اینا با متوسط رای 10 درصد میشن نماینده مردم تهران؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر