بازدید 28162

تعطیلی تمامی دانشگاه‌های ۱۰ استان تا آخر هفته

با ابلاغ وزیر بهداشت، کلاس هی آموزشی دانشگاه ها/دانشکده های علوم پزشکی و سایر واحدها و موسسات آموزش عالی هم عرض تابعه در استان های: تهران، قم، همدان، قزوین، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، گلستان و مرکزی تا آخر هفته تعطیل اعلام شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ 22 February 2020
معاون وزیر بهداشت از تعطیلی دانشگاه‌های استان تهران و چند استان دیگر تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش «تابناک»، دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در صفحه خود در توییتر نوشت: «با ابلاغ وزیر بهداشت، کلاس هی آموزشی دانشگاه ها/دانشکده های علوم پزشکی و سایر واحدها و موسسات آموزش عالی هم عرض تابعه در استان های: تهران، قم، همدان، قزوین، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، گلستان و مرکزی تا آخر هفته تعطیل اعلام شد.»
 
این در حالی است که جز دانشگاه‌های چند استان مانند قم، باقی مراکز آموزش عالی (زیرمجموعه های وزارت علوم) دایر هستند و منظور معاون وزیر بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی در استان های یاد شده است.
 
تکمیل و تصحیح:
 
در پی ابهامات مطرح شده در خصوص چرایی تعطیل شدن دانشگاه های علوم پزشکی و دایربوودن دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم، معاون وزیر بهداشت در توییت دیگری منظورش را تصحیح و تاکید کرد که «کلیه دانشگاه ها» (اعم از دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت) در استان های یادشده تا آخر هفته تعطیل خواهند بود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
مشاور وزير بهداشت ميگه همه دانشگاه ها تعطيلن و الان ميگن دانشگاه هاي علوم پزشكي
اخه نميشه يك اطلاع رساني درست نميشه كرد؟ش
الان مثلا دانشگاههای رنجان رو چرا تعطیل نکردن؟ منتظرن چند نفر بمیرن بعد. زنجان با همدان 250 گیلومتر با قم 350 کیلومتر با گیلان 200 کیلومتر و با تهران 320 کیلومتر و با قزوین 180 کیلومتر فاصله داره
از تجربیات سایر کشورها استفاده کنید
عجب. این اخر مدیریت مسئولینه. مگه سیله که فقط ده استان تعطیل هست. حداقل مسئولین محترم دلیل تعطیلی این مناطق و عیر تعطیل بودن بقیه مناطق را بگن.
چه وزارت علوم فشلی داریم که تعطیلی زیر مجموعه آن را باید یک وزارت خانه دیگه ساعت ۱ بعد از نیمه شب اعلام کنه.
اولین بار نیست که ضعف، بی ارادگی و منفعل بودن وزارت علوم را در یکی دو سال اخیر میبینیم.
تصمیمات دیر و بیکفایت
بعد از انتخابات 1 روز کاری و بعد از نشر احتمالی تعطیل؟ میمردین دیروز هم تعطیل میکردین
خب مرد حسابی کارمندان چکار کنند. من کارمندم دو تا بچه دارم بچه را بیارم محیط کارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا بزارم خونه
با تعطیلی دانشگاه ها و عدم قرنطینه شهرها و برگشت دانشجوها به شهرهای خود، کار صدور بیماری به تمام استان ها را به صورت دقیق انجام دهیم.
ولی ما کارکتان جان بر کف دانشگاه، تعطیل نیستیم!
فقط بخش آموزشی انسان هستند؟
این همه تبعیض برای چیه؟؟؟؟؟
کل مدارس و دانشگاهها باید تعطیل بشه تا دانشجویانی که در شهر دیگه و مخصوصا خوابگاه هستن برن نزد خانواده هاشون در اسفند ماه معمولا یکی دو کلاس بیشتر نیست ولی از یک فاجعه ملی جلوگیری میشه. تمام خانواده ها نگران بچه هاشون هستن
تابناک‌جان امیدوارم طوری درج کنی تا به گوش مسوولان برسه
جناب معاون محترم وزیر بهداشت ،و درمان ،لطفی نمایید ، به وزیر آموزش و پرورش بفرمایید که مدارس تهران الخصوص مدارس ابتدایی را نیز تا آخر هفته و یا تا ۱۵ فروردین ۹۹ تعطیل نمایند ،این دانش آموزان معصوم درک صحیح محافظت از خود را ندارند ؟،،
ما کارکنان پژوهشگاه ها رو تعطیل نکردن چون گفتند پژوهشگاه دانشگاه نیست، موسسه آموزش عالی هم محسوب نمیشه ضمنا فقط دانشجویان در دانشگاه ها تعطیلن نه کارکنان
لطفا یه نفر تکلیف ما رو مشخص کنه راه دسترسی به پژوهشگاه های بلوار پژوهش مترو هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل