بازدید 11625
۳
سرمربی لیورپول با پاسخ هوادار یونایتد همه را شگفت زده کرد

ماجرای نامه کودک ۱۰ساله منچستری و جواب کلوپ

در مسابقه بعدی که لیورپول در پیش روی خود دارد، لطفا شکست بخورید. لطفا اجازه دهید تا تیم دیگری در برابر شما امتیاز بگیرد. امیدوارم توانسته باشم تا شما را قانع کنم که قهرمان لیگ نشوید و در بازی بعدی نیز به پیروزی نرسید
کد خبر: ۹۶۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 21 February 2020

۲۶ بازی و ۷۶ امتیاز، ۲۶ بازی و ۲۵ برد و برد‌هایی که باعث عصبانی شدن هواداران منچستریونایتد شده است و کار را به جایی رسانده است که دارا کرلی، هوادار ۱۰ ساله یونایتدی و اهل ایرلند شمالی، نامه‌ای را در ماه ژانویه برای یورگن کلوپ ارسال کند.

به گزارش تابناک ورزشی از talksport، در ماه ژانویه در مدرسه‌ای در ایرلند شمالی از دانش آموزان خواسته شد تا نامه‌ای را برای بازیکنان و اشخاص محبوب بنویسند و در حالی که دیگر دانش آموزان در حال نوشتن نامه برای بازیکنان محبوب خود بودند، دارا کرلی، هوادار ۱۰ ساله منچستریونایتد شروع به نوشتن نامه‌ای شکایت آمیز برای سرمربی رقیب خود، یورگن کلوپ کرد! اما جالبی قضیه این است که یورگن کلوپ در کمال تعجب، پاسخ این کودک را داد و پاسخ او موجب متحیر شدن خانواده دارا کرلی و خود دارا شد. در متن زیر، نامه دارا کرلی به یورگن کلوپ را می‌خوانید: « لیورپول در بازی‌های زیادی به پیروزی رسیده . اگر در ۹ بازی دیگر پیروز شوید، به بهترین تیم بدون شکست در تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل می‌شوید. در حال حاضر چنین چیزی برای یک هوادار یونایتد بسیار ناراحت کننده است! بنابراین در مسابقه بعدی که لیورپول در پیش روی خود دارد، لطفا شکست بخورید. لطفا اجازه دهید تا تیم دیگری در برابر شما امتیاز بگیرد. امیدوارم توانسته باشم تا شما را قانع کنم که قهرمان لیگ نشوید و در بازی بعدی نیز به پیروزی نرسید.»

ماجرای نامه کودک ۱۰ساله منچستری و جواب کلوپ

یورگن کلوپ نیز در کمال تعجب پاسخ این کودک ۱۰ساله را به بهترین شکل ممکن می‌دهد. کلوپ به آن هوادار ۱۰ساله منچستریونایتد اینگونه پاسخ می‌دهد: « چه مرد فوق العاده‌ای! متاسفانه این بار نمی‌توانم آرزوی تو را برآورده کنم. به همان اندازه‌ای که تو دوست داری تا لیورپول ببازد، وظیفه من نیز این است که هر کاری انجام دهم تا به لیورپول کمک کنم پیروزی بازی‌ها شود، زیرا میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا وجود دارند که می‌خواهند لیورپول به پیروزی برسد؛ بنابراین من واقعا خواستار این نیستم تا آن‌ها را ناامید کنم. اما به دلیل بخت خوب تو، ما در گذشته و در بازی‌هایی شکست خورده‌ایم و در آینده نیز شکست خواهیم خورد، زیرا این طبیعت فوتبال است. مشکل این است که تو ۱۰ سال سن داری و تصور می‌کنی که همیشه همه چیز اینگونه باقی خواهد ماند. اما من با ۵۲ سال سن به تو می‌گویم که چنین چیزی امکان ندارد و این وضعیت تغییر خواهد کرد. با اطمینان به تو می‌گویم که قطعا همه چیز تغییر خواهد کرد. اشتیاق تو به فوتبال و باشگاه خودت است. منچستریونایتد از داشتن هواداری مثل تو خیلی خوش شانس است. اگرچه که باشگاه‌های ما رقبای بزرگی هستند، اما ما نیز به عنوان رقیب احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستیم، این معنای واقعی فوتبال برای من است. مراقب خودت باش و با آرزوی موفقیتت، یورگن کلوپ.»

پدر دارا کرلی نیز یکی از هواداران منچستریونایتد است، اما اعتراف می‌کند که پس از مشاهده پاسخ یورگن کلوپ، فقط می‌تواند یورگن کلوپ را تحسین کند. پدر دارا کرلی درباره کلوپ می‌گوید: « به نظر می‌رسد که کلوپ فردی فوق العاده و بسیار خوب است. این احساس وجود دارد لیورپول خیلی خوب پیش می‌رود، اما پشت تمامی این برد‌ها و جام ها، باید به کار‌هایی که یورگن کلوپ انجام داده است احترام بگذارید. این نامه به من اثبات کرد که یورگن کلوپ مرد بسیار خوب و شایسته است. چیزی که من درباره این نامه (نامه یورگن کلوپ به کودک) دوست دارم این است که سراسر این نامه درباره روحیه مردانگی و احترام زیاد است و من فکر می‌کنم که چنین چیزی برای یک کودک ۱۰ ساله خیلی خوب باشد.»

هر چه که درباره سبک بازی یورگن کلوپ فکر کنید، هرچه که راجع به تیمش فکر کنید، اما بدون شک یورگن کلوپ در خارج از فوتبال نیز فردی فوق العاده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
واقعا انسانیت را باید از اینها یاد گرفت ......
پاسخ ها
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
واقعا، لذت بردم
دقیقا مثه یک پدر دلسوزی هوادار تیم رقیب رو باهاش حرف میزنه. اینجور برخوردها پر از درس و محبت برای ماهاست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر