بازدید 38763
رفتار غیرحرفه‌ای استوکس با چه جریمه‌ای روبرو می‌شود؟

مهاجم پرحاشیه پرسپولیس در کلوپ شبانه دوبی+عکس

استوکس از نظر بدنی هنوز به فرم ایده آل نرسیده و کادرفنی می‌توانست با درخواست مرخصی وی مخالف کند. در باشگاه های اروپایی و تیمهای کوچک و بزرگ دنیا نیز این رفتار از سوی یک بازیکن تحت قرارداد در اوج بازیهای حساس فصل ، پذیرفته نیست و با جریمه های سنگین مواجه می شود. استوکس در دوران حضور در تراکتور هم انواع اقدامات غیرحرفه ای و حاشیه ای را مرتکب شده بود.
کد خبر: ۹۶۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 20 February 2020

مهاجم ایرلندی باشگاه پرسپولیس رویه سابق در باشگاه تراکتور را در پیش گرفته است و این بار پس از دیدار با شارجه از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تهران برنگشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل شارجه از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز گذشته به تهران بازگشتند که مهاجم ایرلندی این تیم در حرکتی غیرحرفه ای همراه آن‌ها از امارات به تهران بازنگشته است.
این مهاجم ایرلندی و سابق باشگاه تراکتور که سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان در نیم فصل به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شد تا مشکل گلزنی این تیم را در خط حمله برطرف کند.
وی پس همراهی کاروان پرسپولیس و سفر به امارات برای بازی با شارجه با با دریافت مجوز از کادرفنی، این تیم را در سفر به ایران همراهی نکرد.

این در حالی است که این بازیکن از نظر بدنی با ادعای کادرفنی هنوز به فرم ایده آل نرسیده و همین مساله باعث شده تا طی دیدارهای اخیر شرایط حضور فیکس در ترکیب را به دست نیاورد. با این حال در شرایطی که کادرفنی می‌توانست با این درخواست وی مخالف کرده و با قرار دادن برنامه تمرینی مناسب او را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند، اجازه حضور بیشتر در دبی را برای او صادر کرد. اما استوکس با انتشار تصاویری عجیب از حضور خود در دبی و فضای غیرمتعارف خبرساز شده است تا نشان دهد از این فرصت برای تفریح خود سود برده است و باید دید واکنش باشگاه در قبال این بی انضباطی چه خواهد بود.

در باشگاه های اروپایی و  تیمهای کوچک و بزرگ دنیا نیز این رفتار از سوی یک بازیکنان تحت قرارداد در اوج بازیهای حساس فصل ، پذیرفته نیست و با جریمه های سنگین مواجه می شود. استوکس در دوران حضور در تراکتور هم انواع اقدامات غیرحرفه ای و حاشیه ای را مرتکب شده بود.

مهاجم پرحاشیه پرسپولیس در کلوپ شبانه دوبی+عکس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
توقع دارين بياد نماز جمعه اين هفته به امامت خاتمي!!!!؟؟؟؟
وقتی به افراد بی مقدار ارزش زیاد میدهند همین میشود
به شما چه
بازیکنی که با یه تیم قرارداد داره رفته و رفته با تیم دیگه قرارداد بسته تکلیفش مشخصه
چیه نکنه این بنده خدا هم باید بزور مسلمون بشه
از انصاری فر انتظار نداشتیم حالا پشت پرده قرارداد با این بازیکن عیاش و ناآماده چیست این آقا باید توضیح دهد
در باشگاه های اروپایی و تیمهای کوچک و بزرگ دنیا نیز این رفتار از سوی یک بازیکنان تحت قرارداد در اوج بازیهای حساس فصل ، پذیرفته نیست و با جریمه های سنگین مواجه می شود.!!!!
بابا این چیزها مربوط به فوتبال پاک و جوانمردانه است اینجا نه قراردادی نه مجازاتی فقط جریمه به طرف مقابل به این میگن فوتبال مافیایی و کثیف !
استوکس چه از جهت انضباطی و چه از لحاظ فنی متوسط است عالی یا حتی خوب هم نیست . چون خارجیه فکر میکنیم اعجوبه است . !!!
بیچاره پول بیت المال امان از تیمهای دولتی
بیچاره پول بیت المال
این بیچاره را استخدام کرده اید که برایتان فوتبال بازی کند. نه اینکه نماز شب بخواند.
بازیکنی که اخلاقض مثل فوتبالش حرفه ای نباشه به هیچ دردی نمیخوره همون طور که اومد تیراختور ولی هیچ وقت قدر هواداران پرشور تیراختور رو ندونست هر کاری دلش میخواست انجام داد در بدترین شرایط تیم رو ترک کرد و دیگه نیومد... ضمنا محرومیت سنگینی در انتظارش هست به خاطر شکاست باشگاه تیراختور.
ایراد داره ؟ همه که مثل شما مراسم ساندیس خوران و حمله کنان ندارن !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان