بازدید 7804

کره جنوبی ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش کرد

کره جنوبی اعلام کرد که در روز گذشته ۳۱ مورد جدید از ابتلا به بیماری کرونا در این کشور تایید شد و مجموع مبتلایان به ۸۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹ 20 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از یونهاپ، مرکز کنترل و پیشگری از بیماری در کره جنوبی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که در روز گذشته ۳۱ مورد جدید از ابتلا به بیماری کرونا در این کشور ثبت شده است.

با تایید این موارد جدید که به جز یک مورد همگی در کلان‌شهر «دئگو» در جنوب این کشور ثبت شده، مجموع مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به ۸۲ نفر رسید.

در کره جنوبی هیچ کسی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فوت نشده، اما روند گسترش این بیماری در چند روز اخیر ناگهان شدت گرفته است.

این موضوع زمینه نگرانی مقام‌ها و مردم این کشور را از احتمال سرعت گرفتن شیوع کرونا فراهم کرده است. بیش از ۵۰ نفر از مواد ابتلا به کرونا در کره جنوبی، در سه روز گذشته تایید شده است.

به نوشته یونهاپ، ۲۳ مورد از مبتلایان جدید احتمالا بیماری خود را از یک زن ۶۱ ساله که در یک کلیسا خدمت می‌کند، گرفته‌اند. به باور مقام‌های کره‌ای، این زن تاکنون ۴۰ نفر را آلوده کرده است.

از آنجایی که بیشتر مبتلایان جدید در کره جنوبی هیچ ارتباط یا رفت‌وآمدی به چین یا دیگر کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا نداشته‌اند، بیم آن می‌رود که شیوع این بیماری در این کشور شدت گرفته باشد.

بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت، تاکنون بیش از ۷۵ هزار نفر در سراسر جهان مبتلا به کرونا شده‌اند که ۷۴ هزار و ۲۸۰ مورد آن در چین بوده است.

همچنین، تاکنون ۲۰۰۶ نفر در سراسر جهان جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند که تنها ۵ مورد از آن مربوط به کشورهای غیر از چین است.

روز گذشته نیز مقام‌های وزارت بهداشت ایران اعلام کردند که دو نفر در شهر قم به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی