بازدید 3199
کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان به یاد درگذشتگان پرواز اوکراینی

فاند پونه جایگزین هدیه نوروزی 

کد خبر: ۹۶۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 19 February 2020

پونه نام کمک‌هزینه تحصیلی است که سه شرکت زیر مجموعه هولدینگ هزاردستان به یاد قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی به ۱۷۶ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران اهدا می‌کنند.

بیش از چهل روز از فاجعه هواپیمای اوکراینی می‌گذرد و مرگ تلخ ۱۷۶ قربانی این حادثه، همه مردم از جمله اهالی شرکت‌های دانش‌بنیان ایران را عزادار کرد. ۵۲ نفر از مسافران این پرواز، از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های ایران بودند؛ از جمله ۱۶نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران، ۱۴ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و چندین تن از بستگان و دوستان همکاران مجموعه‌های کافه‌بازار، دیوار، بلد و هولدینگ هزاردستان.

سه شرکت کافه‌بازار، دیوار و نقشه و مسیریاب بلد ضمن همدردی با خانواده قربانیان در اقدامی مشترک قصد دارند به جای ارسال عیدی نوروزی به شرکت‌های همکار، با همیاری شماری از  کارکنان داوطلب در این مجموعه‌ها، به یاد قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی به ۱۷۶ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های شریف و تهران کمک‌هزینه تحصیلی اهدا کنند.

نام این فاند پونه است که به یاد و خاطره پونه گرجی، همکار سابق کافه‌بازار، نام‌گذاری شده است. بنیاد حامیان شریف و بنیاد عام المنفعه حامی‌گران دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان رابط هولدینگ هزاردستان، دانشجویان واجد شرایط دریافت این کمک‌هزینه تحصیلی را معرفی می‌کنند و یک سال به صورت ماهانه به حساب هر یک از آنها مبلغ مشخصی واریز می‌شود.سایر کسب و کارهای آنلاین در صورت تمایل می‌توانند با تماس با دو نهاد فوق در دانشگاه‌های شریف و تهران از دانشجویان بیشتری حمایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان