بازدید 21240
کدخدایی در پاسخ به «تابناک»:

هنوز هم امکان ردصلاحیت کاندیداها وجود دارد/ نامه شورای شهر درباره یکی از کاندیداها را بررسی می‌کنیم/ نگاه شورای نگهبان سیاسی نیست/ پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت بیش از 50 درصد باشد

شورای نگهبان هیچگاه نگاه سیاسی نداشته و همواره نسبت به جریانات سیاسی با چشمان بسته عمل می‌کند و از این رو طبق قانون درباره بررسی صلاحیت‌ها تصمیم می‌گیرد. پیش بینی میزان مشارکت مردم در انتخابات در تخصص من نیست ولی امید دارم میانگین مشارکت در انتخابات به مانند گذشته بیش از ۵۰ درصد باشد...
کد خبر: ۹۶۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 19 February 2020

نشست خبری عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه 30 بهمن‌ماه و با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی که صبح امروز(چهارشنبه) در محل هتل لاله تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری با اصحاب در آستانه برگزاری انتخابات با عرض ادب خدمت اصحاب رسانه داخلی و خارجی درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: این موضوع در تخصص من نیست ولی عوامل مختلف در این راستا دخیل است که مشکلات اقتصادی از جمله آنهاست، اما پیش‌بینی ما این است که مشارکت خوبی داشته باشیم و پیش بینی من این است که میانگین مشارکت در انتخابات به مانند گذشته بیش از ۵۰ درصد باشد.

نگاه شورای نگهبان سیاسی نیست/ پیش‌بینی می‌کنیم  مشارکت بیش از 50 درصد باشد

وی افزود: شورای نگهبان تابع قانون انتخاباتی است که توسط مجلس تصویب شده و ما بر این اساس عمل می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان تصریح کرد: شورای نگهبان هیچگاه نگاه سیاسی نداشته و همواره نسبت به جریانات سیاسی با چشمان بسته عمل می‌کند و از این رو طبق قانون درباره بررسی صلاحیت‌ها تصمیم می‌گیرد.

کدخدایی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون هزینه‌های نامتعارف برخی از نامزدها خاطرنشان کرد: وزارت کشور و نیروهای انتظامی طبق قانون در این راستا مسئول هستند اما وظیفه ما این است که در روند صحت برگزاری نیز این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

وی درباره روند بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان تاکید کرد: بررسی صلاحیت‌ها ابتدا به ساکن در هیئت‌های اجرایی است سپس در مرحله بعد شورای نگهبان مسئولین بررسی صلاحیت را برعهده دارد که این روال نیز طبق مراحل قانونی صورت می‌گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره احتمال تایید صلاحیت برخی از کاندیداها و ارسال مدارک به شورای نگهبان برای تایید صلاحیت گفت: زمان قانونی بررسی صلاحیت‌ها یعنی ۲۲ بهمن گذشته است ولی با توجه به هجم ثبت‌نام ها که ۱۶ هزار نفر بود ممکن است خطایی پیش بیاد ولی در حال حاضر پرونده تایید صلاحیت‌ها در حال حاضر بسته شده است، اما ما درخواست داریم که قانون انتخابات اصلاح شود تا اشتباهات احتمالی حل شود.

کدخدایی در ادامه پاسخ به سوالی پیرامون اینکه چه تدابیری برای تامین امنیت در ایام انتخابات اتخاذ شده است اظهار کرد: در بحث امنیت صندوق‌های رای دستگاه‌های انتظامی و امنیتی مستقر هستند و شورای امنیت کشور این موضوع را انجام می‌دهد و ما مشکل خاصی را در انتخابات پیش رو پیش‌بینی نمی‌کنیم.

وی درباره ورود پول‌های کثیف به چرخه انتخابات افزود: ابتدا به ساکن باید از مجلس برای تصویب قانون مشخص در این راستا تشکر کرد از این رو اگر هزینه‌های نامتعارف در روند تبلیغات صورت گرفته شورای نگهبان ورود پیدا خواهد کرد و در صورت یک تخلف محرز شود روند ابطال آرای صورت می‌گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه چرا شورای نگهبان دلایل رد صلاحیت‌ها را اعلام نمی‌کند تصریح کرد: این موضوع یک ممنوعیت قانونی و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم.

کدخدایی درباره برخی از شیوه‌های تبلیغاتی انتخاباتی برخی کاندیداها که در فضای مجازی منتشر شده است خاطرنشان کرد: بخش تبلیغات در قانون انتخابات بسیار به آن کم پرداخته شده، اما ما لازم داریم در قانون بحث شایستگی را هم قید کنیم و امیدواریم این روند با توجه به تاکیدات رهبری در قانون جامع انتخابات نیز لحاظ شود.

وی تاکید کرد: اگر تخلفات محرز باشد شورای نگهبان وظیفه قانونی خود را انجام خواهد داد و اقدام لازم را انجام می‌دهد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل اصلی رد صلاحیت کاندیداها گفت: در ارتباط با بحث تخلفات بنده ۳ محور را بیان کردم که سوء استفاده‌های مالی، اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی و رفتارهای مغایر اخلاق سبب رد صلاحیت افراد می‌شود.

کدخدایی درباره عدم رقابتی بودن انتخابات در ۴۴ حوزه انتخابیه که از سوی رئیس‌جمهور مطرح شده است اظهار کرد: فکر نمی‌کنم این آمار بسیار دقیق نیست؛ چرا که بخش بسیاری از افراد که ثبت‌نام کردند جز مستقلین هستند.

وی با اشاره به اینکه نامه ای از سوی رئیس‌جمهور به شورای نگهبان ارسال شده افزود: بعد از اظهارات اولیه رئیس‌جمهور ما شاهد رایزنی‌هایی در قالب نامه به شورای نگهبان بوده‌ایم.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه بعد از ترور سردار سلیمانی مردم ما همبستگی بسیاری با هم خواهند داشت تصریح کرد: ما تذکرات خودمان را در حوزه‌های انتخابیه در نحوه تبلیغات انجام خواهیم داد و اگر تخلفی محرز باشد قطعا با آن برخورد می‌کنیم.

کدخدایی در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از رسانه های فرانسوی درباره اینکه اگر آمار مشارکت زیر ۵۰ درصد باشد خاطرنشان کرد: این روال رخ دهد تازه ما می‌شویم مثل فرانسه که مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری در آنجا زیر ۵۰ درصد بوده، اما این رویه هم رخ دهد ما روال غیرقانونی و خلاف دموکراسی در کشورمان صورت نگرفته است.

نگاه شورای نگهبان سیاسی نیست/ پیش‌بینی می‌کنیم  مشارکت بیش از 50 درصد باشد

وی درباره اینکه آیا رد صلاحیت‌ها باعث کاهش مشارکت مردم می‌شود تاکید کرد: این روند برای نظام‌های دوحزبی حاکم است و این برای کشور ایران که احزاب مختلف در آن فعال هستند صدق نمی‌کند.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مصلحت نظام در روند بررسی صلاحیت‌ها لحاظ می‌شود گفت: شورای نگهبان براساس قانون انجام می‌شود و ما معتقد به انتقادات وارده به شورای نگهبان نیستیم و این انتقاد به قانون انتخابات باز می‌گردد.

کدخدایی درباره اینکه چرا تعداد زیادی از نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شدند، اظهار کرد: صلاحیت هر نماینده برای یک دوره ۴ ساله است و باید برای دوره بعدی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تعداد نمایندگان رد صلاحیت شده ۷۵ نفر است و ما بر این اساس طبق قانون عمل کردیم.

وی با اشاره به اینکه احزاب و جریانات سیاسی باید در اعلام مواضع خود دقت لازم را به کار گیرند افزود: برای پیروزی نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه ۲۰ درصد آرا لازم است.

سخنگوی شورای نگهبان درباره ماجرای هتل هویزه و کلاهبرداری برخی افراد درباره روند بررسی صلاحیت‌ها تصریح کرد: این اخبار کذب است و حفاظت شورای نگهبان با همکاری قوه قضائیه و وزارت اطلاعات این روند را پیگیری کردیم و کلاهبرداران در این راستا شناسایی شدند.

کدخدایی درباره اینکه آیا شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها مواضع سیاسی آنها را مدنظر گرفته است خاطرنشان کرد: بارها گفتم شورای نگهبان باشگاه سیاسی نیست و در روند رد صلاحیت‌ها طبق قانون عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دلایل رد صلاحیت علی مطهری به وی اعلام شده است، تاکید کرد: ما امیدوارم در دوره بعد بتوانیم روند برگزاری انتخابات را به صورت الکترونیک برگزار کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه حضور ناظران خارجی در انتخابات توهین ملت ایران است گفت: نامه شورای شهر درباره یکی کاندیداها واصل شده و به شورای نگهبان ارسال شده است.

کدخدایی با اشاره به اینکه قالب جوانان ایرانی در انتخابات شرکت خواهند داشت درباره تخلفات انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه اظهار کرد: ما سامانه مردم ناظر را راه‌اندازی کردیم و تا به امروز حضور ۱۰۰۰ گزارش برای ما ارسال شده است.

کدخدایی در پاسخ به سوال خبرنگار «تابناک» با اشاره به اینکه آیا امکان رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در صورت محرز شدن تخلف انتخاباتی وجود دارد گفت: بله، در صورتی که تخلف یک نامزد در ایام انتخابات محرز شود امکان رد صلاحیت وی وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۳
خیلی خوبه گه به مشارکت ۵۰ درصد راضی شوند مثل اینکه فراموش گردند قبلا مشارکت بالای ۷۰ درصد بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بفرمایید باداباد رو گفتین و فقط مبارک بادش مونده
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
مشارکد در انتخابات مجلس سالهاست حول و حوش ۵۰ درصده
اون انتخابات ریاست جمهوریه که هنوز بالای ۷۰ درصد درش شرکت میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
چهارشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۳:۳۰
دلار ۱۴۵۰۰
سکه ۵۴۰۰۰۰۰
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
جواب ۱۳۲۷:خودروهای داخلی دلارش چندی در می اید که این قدر خودروهای وطنی هر روز گران میشود؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
انتخابات مجلس فقط یکبار 70 درصدی بوده
همیشه بین 50 تا 60 درصد بوده
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
تابي جان شنيدم تو قم كرونا اومده، ،بخاطر مردم اطلاع رساني كن.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
من هم خیلی تهقیق کردم احتمالا بالای 63 درصد مشاکرت داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کار شورای نگهبان قابل تقدیر وقانونی است. ولی نمایندگانی که متهم به فساد اقتصادی ویابر خلاف مصالح کشور اقدام کردند باید محاکمه شوند اینطور نباشد نماینده میلیاردی پول از بیت المال بجیب زده فقط بارد صلاحیت تمام شود و مانند بعضی از نمایندگان مجلس ششم درخارج از کشور به خوشگذرانی وبر علیه نظام توطئه چینی کنند
اشتباه پیش بینی میکنی برادر من
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اره بابا حداقل99.999 درصد رای میدن .اون 0.001 درصد هم
که رای نمیدن کی گفته رای نمی دن اونها هم رای میدن
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
!!!!!!!!!!!!پنجااااااااه درصدددددد!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
این رفیقمون خیلی خوشبینه که رو پنجاه درصد حساب باز کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کاش من اعتماد به نفس آقای کدخدایی رو داشتم
از رد صلاحیت امثال مطهری و صادقی و تایید صلاحیت امثال تاجگردون و قالیباف کاملا مشخص است
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
من نمیدونم کی خوبه و کی بده اما همینکه نایب رئیس مجلس رد صلاحیت میشه خودش گویای خیلی چیز هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
تاجگردون هم مثل صادقی اصلاح طلبه
ناشناس
| Russian Federation |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
وقتی نماینده مجلس به دلیل نطقش رد صلاحیت میشود این یعنی ما در کشورمان کاملا ازادی بیان برای مردم و نمایندگان مردم داریم اما ازادی پس از بیان و انتقاد نداریم و باید صادقانه به ان معترف باشیم جناب اقای کدخدایی!!!!!
چقدر میکروفون!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
و چقدر بلند گو !؟
و دیگر هیچ
آزادی!!!؟؟؟
و برای منتقد چطور ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
ااااا چقدر میکروفوفون اینهمه رسانه واینهمه بیخبری مردم نوبر است والا در امریکا دویست میلیون با اینهمه ایستگاههای رادیویی شخصی اینهمه میکروفون برای مصاحبه ریس جمهور امریکا نمیگذارند واینهمه رسانه ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
فرق نشست خبری با سخنرانی می دونی یعنی چی؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
به جزء 2تاشون که مال ایرانو میشناختم بقیه رو تا حالا ندیده و نشنیده بودم جالبه اینا مال کجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
از نشانه های جهان سوی یکیش همینه
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
فکر کنم منظورش تعدادمیکروفن ها بود که بیشتر از ۵۰ درصد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
واقعا يك متخصص اين همه ميكرو فون مي بيني شاخ در مياره
من نمیفهمم چطور از نظر شورای نگهبان مثلا حضور مطهری در مجلس به ضرر ملته اما وجود افرادی که همه همتشان متوجه نابود کردن برجام بود در مجلس لازمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
یامین پور
آقا تهرانی
نوباوه وطن
قالیباف
میرسلیم
ورود آزاد!!؟؟؟
مطهری
صادقی
سلحشوری
ممنوع !!!؟؟؟
خوشتان اومد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
حالا از این مجلس یه سری چهره تندروی جدید که مردم نمیشناسن هم به ملت معرفی خواهد شد
انتخاباتی که میتوانست با مشارکت بالای 70درصد برگزار شود در حد 50 درصد تنزل می یابد
تا کی مردم به علت روکم کنی دشمنان بلاجبار به میدان بیایند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
شاید ۲۵ تا ۳۰ درصد شرکت کنند !؟
اونهم بیشتر بخاطر مهر شناسنامه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
نهایت 20 درصد شرکتت کنن
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
واقعا از مهر شناسنامه سو استفاده می شود.
توی بهترین حالت۵۰درصده.وگرنه ۳۰درصد منطقیه
سیاسی نیست
30 یا 30 است
شورای نگهبان سیاسی عمل نمیکنه ، دستورات را اجرا میکند طبق قانون
یه چیزی میگید که مرغ پخته هم خنده اش می گیره.
خیلی راست میگه متشکریم از این همه انتخاب که برای ما گذاشته اید ولی نمیدانم چرا همه اش از یک جناح خاصه و دیگر نیازی به رای گیری نبودش هزینه به بیت المال اضافه بشه
این خبرا نیست........از دل مردم خبر ندارید.................
پیاز ارزان میشود.......................!!!!!!!!
کدخدا می گوید در بر حی کشورها رای ندادن جرم است. حالا احتمالا دنبال تحقق و تراشیدن قانونی برای ان هم هست. از صحبت های دیروز ایشان بر می امد که احتمال زیاد عدم شرکت و یا وجود مهر در شناسنامه دلیل رد صلاحیت ها باشد.
نگاه شورای نگهبان سیاسی نیست
اصلا نگاهی نداره فقط دستورات رو اجرا میکنه
آقای کدخدایی
من احتمال میدم مشارکت 185 درصد باشه

همه چی ارزونه
اقتصاد وضعیتش عالیه
معضل بیکاری اصلا ندارم
و...
بعد از انتخابات میتونی بگی مشارکت 100 درصد بوده، کی متوجه میشه!
وقتی قرار نیست هر کس به اندازه وظیفه خودش کارکند
در مورد میزان مشارکت نظر می دهد.
اين كاش تابناك جسارت داشت و نظرات مخاطبان اين خبر را منعكس مي‌كرد تا نظرات مردم درباره اين آقاي كدخدايي ارائه مي‌شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
انوقت در این هم بسته میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
نمیشه یه محدودیتهایی دارن
همین کفش کهنه هم در بیابان ایران نعمتی است
همه توجیه بود نمی دانم به حق الناس اعتقاد دارند یا خیر در هرصورت اینبار هم حق بسیاری پامال شد از جمله بخش عظیمی از مردم اصفهان
تابناک لطفا سانسور نکن
این علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده زن و شوهری که 40ساله در مجلسن و امسال هم شرکت کردند!!!
این دو نفر در دفاع از مردمی که نان شب ندارند چه کارهایی کردند؟ در دفاع از معلمان و کارگران و ....؟؟؟
خوردند و خوابیدند و به ریش ما خندیدند!!
پاسخ ها
ناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
چون کاری نکردند تایید صلاحیت میشن دیگه..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خانم جلوئارزاده که چند سال پیش همسرش فوت کرد!!1 کی با محجوب ازدواجید؟
حالا اگر هم مشارکت مردم در انتخابات زیر 50 درصد باشه شما اعلام میکنید؟؟؟
اگر دست‌هایی در کار نباشد که هست. حداکثر ۳۸درصد در انتخابات شرکت می کنند ولی آمار ۲۰.۳۰ شصت وسه درصد است
پولهای کنسرتها و جشن های انچنانی تاجگردون را شرکتش تامین میکنند
اولا چرا هتل لاله؟؟؟؟
دوما اقای کدخدایی هی نگید تابع قانون انتخاباتی که مجلس مصوب کرده خیلی چیزها را مجلس مصوب میکنه اما شورای نگهبان جلوش را می گیره ماجرای هتل هویزه کذب است اما کلاهبرداران را گرفتیم!!!!!!چطور کذب هستش که خودتون هم میگید کلاهبرداران را گرفتید
اصلا نگاه سیاسی نمیکنند 80 نفر اصلاح طلب را ندیدن اون موقع اقای قالیباف با اون پرونده قطور دارای صلاحیت امیشود
سیاسی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پیش بینی نمیخواهد از هم اکنون میتوانید مشارکت بالی 70 درصدرااعلام کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
فعلا به این تابلویی کار نمیکنیم
چقدر نماينده مجلس شدن شغل نون و ابداري كه اينهمه ميكروفن رسانه اي به رد يا تائيد نامزد ها حساس است
سلام مشارکت شاید سی درصد باشد. شاید هم احتمال زیاد زیر بیست و پنج
50 درصد
بالاي صدرصد
زرشک هسته داره. آبش مزه داره
خیلی دوست داری قالیباف رد صلاحیت بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چطور انتخاباتی هست که آدمی مانند علی مطهری که ایرانی هست فساد اخلاقی و.. ندارد مسلمان هم هست ولی رد صلاحیت شده
بیش از 50 درصد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با حساب جمعیت ۵۵۵ میلیونب ایران درست گفتید ولی با این جمعیت مشارکت بیشتر از ۲۵ درصد نخواهد بود
آقای کد خدایی منتظر نامه شورای شهر و این و آن نمانید تیمی تشکیل میدادید و خودتان از تخلفات مستند تهیه می کردید . در مقابل هزینه انتخاب اشتباه هزینه دستمزد چند روزه رقمی نیست که هیچ بلکه تمامش منفعت است .
پس این نظرسنجی شبکه خبر که ۸۳ درصد مردم رای نمیدن و سریعا کانالو کلا حذف کردن کشک بود.
در تهران که قطعا زیر 30 درصد است و کاهش همه جا مثل تهران بود.
گاهی به طنز می گویم وقتی دلم از هوای پاک شهرمان می گیرد ، فکر کردن به تهران دلم را روشن می کند!!
مشارکت بالای 60 درصد میگی نه نگاه کن
شرکت نکردن در انتخابات جرمه ولی سو استفاده مالی جرم نیست؟
جناب كدخدايي يكي از كانديداهاي تأييد صلاحيت نشده شهر ن.ج رزمنده جانبازي است كه چهار برادر خود- كه از فرماندهان و تأثيرگذاران در جنگ تحميلي بوده‌اند- را در راه انقلاب از دست داده است.
كداميك اينقدر براي انقلاب هزينه كرده‌ايد تا بتوانيد با جسارت اينچنين مزد آن همه رشادت و استقامت را بدهيد و بگوييد احراز صلاحيت نشده است.
مشارکت حتما زیر 50 درصد است. هیچ کس به فکر درد مردم نیست. هرکسی را که میبینم میگوید رای نمی دهد. چه جوری مشارکت بالای 50 درصد است؟
خودشون میگن 50 درصد شما بخونید 25 درصد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
آرزو بر پیران عیب نیست!
با این رد صلاحیت گسترده وافزایش قیمت های جدید مخصوصاً بنزین وگوشت حتماً مشارکت بالای 50% است!.
مطمئنا
حتی توی مجلس هم بره باز امکان رد صلاحیت داریم!!!!!
حرف رایگان زدن آسان است
میشه توهین افترا معنی کنیدبنظرم این
کامنتها فوق تهمت افترا نیست؟
نگاه که چه عرض کنم بلکه عملکرد شورا سیاسی و در جهت خواست اصولگرایان است و این کار بزرگترین لطمه را به وحدت ملی کشور میزند متاسفانه . !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر