بازدید 6308

حضور پرشور در انتخابات کید دشمن را خنثی می‌کند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و هجمه‌های دشمن حضور پرشور در انتخابات کید دشمن را خنثی می‌کند و در مقابل، یک انتخابات کم‌فروغ می‌تواند زمینه‌ساز تشدید تحریم‌ها و دیگر اقدامات خصمانه دشمن باشد.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۴ 19 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف و از جمله انتخابات همواره راهبرد جمهوری اسلامی ایران بوده، چرا که یک نظام مردمی در فرایند انتخابات میزان وفاداری مردم را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز کشور در تنگنای تحریم‌ها و فشار‌های مختلف قرار دارد، در این شرایط انتخابات پرشور می‌تواند خنثی‌کننده کید دشمنان باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: در واقع یک انتخابات کم‌فروغ می‌تواند زمینه‌ساز تشدید تحریم‌ها و دیگر اقدامات خصمانه دشمنان شود و دشمن را برای فشار بیشتر، تحریک و تهییج کند.

وکیلی خاطرنشان کرد: به نظر من مردم فارغ از میزان گلایه و انتقادی که دارند، باید برای تشکیل یک مجلس کارآمد و همچنین احترام به حق رأی وحق سرنوشت خودشان پرشورتر از همیشه در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: اگر انتخابات کم‌فروغ باشد، نتیجه هر چه باشد، یک انتخاب ضعیف و بد است. انتخاب بد یعنی انتخابات کم‌فروغ و انتخابات کم‌فروغ، تضمین‌کننده منافع ملی کشور نیست.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: انتخابات پرفروغ نتیجه‌اش هر چه باشد فرع است، چرا که انتخابات پرفروغ، خود ابزار اقتدار نظام به حساب می‌آید و برهمین اساس مردم ما براساس هوشمندی‌شان قدر این فرصت کوتاه در روز جمعه را خواهند دانست و از این فرصت به نفع آینده کشور استفاده خواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان