بازدید 12619
۱
واکنش

حرف‌های جدید امیرآبادی درباره مواد ممنوعه استقلال

مجیدی وارد این بازی‌ها نمی‌شود و تیم رقیب برای ما حاشیه درست کرد. من درباره مجیدی حرفی نزده بودم و متاسفانه صفحات مجازی آن طور که باید موضوع را اعلام نکردند. پودر‌ها را ما آوردیم. نمی‌دانستیم داخل آن‌ها ماده ممنوعه است.
کد خبر: ۹۵۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 18 February 2020

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ماده ممنوعه موجود در پودر‌های وارداتی‌ای که فرهاد مجیدی به آبی پوشان داد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی امیر آبادی پیشکسوت تیم استقلال درباره استفاده از پودر‌های وارداتی جک تری دی که گفته می‌شود فرهاد مجیدی به آبی پوشان داده بود گفت: در آن پودر‌ها ماده ممنوعه بود، اما پس از صحبت با مسئولان ما تبرئه شدیم. البته اصلا ما نمی‌دانستیم ماده موجود در آن پودر‌ها ممنوعه است. من درباره پودر توضیح لازم را دادم. نباید این موضوع را به این اندازه بزرگ کرد. دوپینگی در کار نبود. البته دکتر تیم هم وجود ماده ممنوعه در آن پودر‌ها را تایید کرده بود.

امیر آبادی درباره اینکه آیا بیاتی نیا هم به دلیل استفاده از این نوع پودر‌ها محروم شده بود بیان کرد: محسن بیاتی نیا از آن پودر‌ها استفاده نکرد. او ضربه‌ای به سرش خورده بود که دکتر برای درمان او دارویی تجویز کرد که باعث محرومیش شد. شاید ما پارتی داشتیم که تبرئه شدیم. البته پارتی ما خدا بوده است.
او درباره اینکه اعلام کرده فرهاد مجیدی این پودر‌ها آورده بود گفت: مجیدی وارد این بازی‌ها نمی‌شود و تیم رقیب برای ما حاشیه درست کرد. من درباره مجیدی حرفی نزده بودم و متاسفانه صفحات مجازی آن طور که باید موضوع را اعلام نکردند. پودر‌ها را ما آوردیم. نمی‌دانستیم داخل آن‌ها ماده ممنوعه است.

حرف‌های جدید امیرآبادی درباره مواد ممنوعه استقلال

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
كارخودتو كردي حالا هم جور ديگري حرف ميزني
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر