بازدید 13949
خارج کردن رقیب از رقابت؟

بررسی‌عجیب مدارک یک‌نامزدانتخابات‌فدراسیون‌فوتبال

کمیته سه نفره در مورد یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون روش عجیبی را در پیش گرفته است.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 18 February 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از مهر، پس از ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال و ارائه مدارک از سوی کاندیداها، کمیته سه نفره فدراسیون فوتبال مشغول بررسی مدارک است. با این حال اتفاق جالبی رخ داده و گویا در بررسی مدارک نامزدها، سلایق هم دخیل است. به نوعی که در خصوص یکی از افراد که نامزد حضور در هیئت رئیسه از میان رؤسای هیئت‌های فوتبال است، ایراداتی مطرح شده است.

طهمورث حیدری، رئیس هیئت فوتبال استان چهار محال بختیاری که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده است، ابتدا با تماسی از سوی این هیئت سه نفره مواجه می‌شود. ایراد ابتدایی نداشتن سابقه مدیریتی است، در حالی که این شخص دو دوره رئیس هیئت فوتبال بوده و مشکلی برای سابقه مدیریتی ندارد.

پس از حل مسئله نخست، بار دیگر کمیته سه نفره تماسی با این رئیس هیئت برقرار کرده و نقص مدرک تحصیلی (حداقل لیسانس) را بهانه کرده است. در حالی که این کاندیدا گواهی مدرک تحصیلی خود را نیز در اختیار کمیته سه نفره قرار داده، اما مشخص نیست وضعیت بررسی مدارک به چه شکل است.

برخی این روش بررسی را سلیقه‌ای می‌دانند که به نوعی تعداد رقبای برخی کاندیداهای خاص در انتخابات کمتر شود تا شرایط رقابتی را از بین ببرند. مسئله‌ای که جای تأمل دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر