بازدید 8865
رئیس قرارگاه عمار:

مجلس‌آینده‌باید‌‌توان‌اخراج‌آمریکا‌از‌منطقه‌را‌داشته‌باشد

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به الزامات مجلس آینده گفت: در این دوره از انتخابات باید مجلسی تشکیل شود که برای اخراج آمریکا از منطقه مناسب باشد.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱ 18 February 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب عصر امروز در آئین یادبود شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور که در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا امام عصر (عج) خود را از غیبت درآوریم اظهار داشت: باید منطقه را از وجود دشمنان برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) امن کنیم و در این راه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و اخراج آمریکا از کشور‌های منطقه ضروری است.

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: مجلس فعلی نتوانست آمریکا را از منطقه اخراج کند و در مذاکرات برجام به گونه‌ای ظاهر شدند که راه برون رفتی ندارد، در صورتی که ایران از برجام خارج شود تمام تحریم‌ها برمی‌گردد و هیچ شرطی برای طرف مقابل نمی‌ماند.

وی با اشاره به الزامات مجلس آینده گفت: در این دوره از انتخابات باید مجلسی تشکیل شود که برای اخراج آمریکا از منطقه مناسب باشد و در ادامه نیز با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، دولتی تشکیل دهیم که برای اخراج آمریکا تلاش کند.

رئیس قرارگاه عمار در پایان خاطرنشان کرد: نخستین و بهترین کار حضور و مشارکت حداکثری مردم است و قطعا مردم با حضور باشکوه خود در روز انتخابات از حق تعیین سرنوشت خود بهره می‌گیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل