بازدید 46250
۹

حمله ۳۰ نفر با اسلحه و قمه به قوی‌ترین مرد ایران

باز هم حادثه برای یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان ایران؛ این بار نوبت رامین فرج نژاد، قهرمان جوان این رشته بود که با سلاح گرم هدف قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 17 February 2020

 

به گزارش تابناک، خبرورزشی نوشت: بامداد جمعه، یک نزاع خیابانی رامین فرج نژاد را تا آستانه مرگ پیش برد. او که ساکن کرج است، شب حادثه در باغ خانوادگی شان بوده. رامین می گوید: «ساعت ۲ شب بود و خواب بودم. نگهبان باغ بیدارم کرد و گفت برادرت کامران با چند نفر درگیر شده و بیست سی نفر دارند او را می زنند. تا به محل درگیری رسیدم، دیدم هفت هشت نفر از آن ها اسلحه دارند و یکی از آن ها تفنگ را گذاشته روی سر برادر من. تا به سمت آن ها دویدم، یکی از آن ها با اسلحه به شکم من شلیک کرد»

فرج نژاد بعد از این حادثه، به بیمارستان نور شهر اندیشه منتقل شده و بلافاصله تحت عمل جراحی قرار می گیرد و در حال حاضر وضعیت مساعدی دارد.

مردان آهنین؛ قوی ترین هایی که محبوب شدند

در سال ۷۷ بود که برای پخش یک مسابقه تلویزیونی با عنوان «قوی ترین مردان ایران» با استقبال کم نظیری روبرو شد. مسابقه ای که نسخه ایرانی شده «قوی ترین مردان جهان» بود که بخش هایی از آن، به صورت میان برنامه از شبکه سه پخش می شد. سه سال بعد، مسابقات قوی ترین مردان با نام «مردان آهنین» در باکس نوروزی تلویزیون قرار گرفت و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

دهه هشتاد، اوج محبوبیت برنامه تلویزیونی «مردان آهنین» بود که با اجرای رضا جاودانی و یک داور همیشگی به نام فرامرز خودنگاه، از تلویزیون پخش می شد اما حاشیه ها و مسائلی که هنگام ضبط این مسابقه اتفاق افتاد، نگاه مدیران تلویزیون را به قوی ترین مردان تغییر داد و آن ها دیگر تمایلی به تولید و پخش این برنامه نداشتند. با حذف رقابت قوی ترین مردان، از نوروز ۹۲ ، مسابقه «آقای گزارشگر» جایگزین «مردان آهنین» شد.

«مردان آهنین» در سال ۹۷ و بعد از ۶ سال وقفه، یک بار دیگر به تلویزیون راه یافت. رضا فتاح حسینی که اولین دوره این مسابقه را در سال ۷۷ اجرا کرده بود، بعد از بیست سال دوباره مجری این برنامه شد ولی نه مردم آن استقبال گذشته را از «مردان آهنین» داشتند و نه مدیران تلویزیون مجاب شدند که این برنامه را ادامه دهند.

فرج نژاد؛ قوی ترین مردی که حرفه ای شد

رامین فرج نژاد در دوره ای که «مردان آهنین» به طور مداوم از تلویزیون پخش می شد، جوان تر از آن بود که در این مسابقه شرکت کند. او در سال ۹۷ یکی از شرکت کنندگان بود اما به خاطر آسیب دیدگی، مسابقه را نیمه کاره رها کرد. به همین دلیل است که بین عموم مردم، به اندازه محراب فاطمی، رضا قرایی، مجتبی ملکی و ... شناخته شده نیست.

او اگرچه در این مسابقه تلویزیونی در جمع نفرات برتر قرار نگرفت اما در چند دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران، قهرمان شده و در چند مسابقه بین المللی مثل آرنولد کلاسیک هم بالاتر از حریفان قرار گرفته است. فرج نژاد یکی از معدود ورزشکاران این رشته است که مجوز شرکت در مسابقات حرفه ای را به دست آورده است.

ارنولد کلاسیک اسپانیا.قهرمان
ارنولد کلاسیک ایتالیا.قهرمان
ارنولد کلاسیک امریکا.قهرمان
قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ روسیه و ارتقا رکورد جهانی ۳۰ کیلو گرم.
قهرمان مسابقات دبی ماسل شو ۲۰۱۸
حضور در رقابت هایه حرفه ای هایه دنیا wus ۲۰۱۹ و فینالیست شدن در این مسابقات و قرار گرفتن بین ۱۰ نفر برتر دنیا و همچنین قهرمانی چندین دوره مسابقات قویترین مردان ایران.

حادثه در کمین است

این برای اولین بار نیست که یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان مورد حمله قرار می گیرد. تلخ ترین نمونه این اتفاقات، فوت مرحوم روح الله داداشی بود که در مسابقات مردان آهنین، ۲ بار قهرمان شده بود. او در تیرماه سال ۹۰ در جریان یک درگیری خیابانی در کرج، با چاقو مضروب شد و به دلیل خونریزی شدید، دارفانی را وداع گفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹
این همون امنیت یا بهتر بگویم هرج و مرجی است که منتش را هر روز بر سر مردم می گذارند
علت این درگیری ها محیط نامناسب این ورزش است و اینکه ااغلب این افراد اخلاقی نیستند
معلوم نيست اهل چه كار هايى هستند كه اين اتفاقات براشون مى افته
وقتي اراذل و اوباش بعد از دستگيري خيلي زود آزاد ميشن و طوري مجازات نميشن كه متنبه بشن، متاسفانه شاهد افزايش چنين حوادث و نا امني در جامعه هستيم. اكثر اين افراد سابقه دار هستند. آيا در اينموارد سيستم قضايي بدليل عدم برخورد قاطع نبايد پاسخگو باشد؟!
متاسفانه کرج شده تکزاس ایران. شهر خیلی بد شلوغ و خلافکار که اگر فکری به حالش نشه دیگه نمیتونن جمعش کنند.
برخورد شدید با اراذل و اوباش خیابانی باید نهادینه شود تا کسی اجازه نسخ کشی و عربده کشی و باجگیری در هیچ کجای ایران نداشته باشد ؛ برخورد سلبی ؛ ایجابی ؛....با قویترین شکلش باید صورت گیرد تا این وحوش خیابانی از جای جای میهن اسلامی جمع شوند.
اکثراً این گولاخ مولاخا و افراد مشابه شان جز اراذل و اوباش به حساب میان و مطمئنا تو همه نواحی هم زیادن و همیشه درگیری بینشون هست و الحمدالله تلفاتشون هم خوبه
کرچ تگزاس مردان آهنین
عصبی ترین مردم دنیا بهتر از این میشه؟!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی