بازدید 35947
آخرین تحولات خاورمیانه؛

اعزام ده‌ها خودروی زرهی آمریکا از عراق به سوریه / جزئیاتی تازه از «دایره ایران» در طرح تحول ارتش اسرائیل/ ادامه پیشروی ارتش سوریه در حومه ادلب / تحرکات خطرناک آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد

ادامه پیشروی ارتش سوریه در حومه ادلب، تحرکات خطرناک آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد، بیانیه وزارت خارجه فرانسه درباره نشست ظریف و لودریان و جزئیاتی تازه از «دایره ایران» در طرح تحول ارتش اسرائیل، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به اعزام ده‌ها خودروی زرهی آمریکا از عراق به سوریه نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 17 February 2020

ادامه پیشروی ارتش سوریه در حومه ادلب، تحرکات خطرناک آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد، بیانیه وزارت خارجه فرانسه درباره نشست ظریف و لودریان و جزئیاتی تازه از «دایره ایران» در طرح تحول ارتش اسرائیل، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به اعزام ده‌ها خودروی زرهی آمریکا از عراق به سوریه نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ یک رسانه روسی روز یکشنبه مدعی اعزام ده‌ها خودروی زرهی آمریکا از عراق به سوریه شد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» با وجود ادعای آمریکا در زمینه خروج تدریجی نیروهایش از سوریه، این کشور به تازگی کاروانی از خودروهای زرهی خود را از عراق به استان نفت خیز «الحسکه» در شمال شرقی سوریه اعزام کرده است.

این منبع خبری با استناد به برخی پست‌های منتشره در «فیسبوک» از عزیمت دست کم ۵۵ خودروی زرهی، تانک و تجهیزات مهندسی از عراق به استان الحسکه خبر داد.

نیروهای آمریکا اوائل ماه جاری میلادی نیز ساخت یک پایگاه نظامی جدید را در استان الحسکه آغاز کردند تا از دسترسی نیروهای روسیه به میدان نفتی «رمیلان» ممانعت کنند.

اعزام ده‌ها خودروی زرهی آمریکا از عراق به سوریه/جزئیاتی تازه از «دایره ایران» در طرح تحول ارتش اسرائیل/ادامه پیشروی ارتش سوریه در حومه ادلب/ تحرکات خطرناک آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا نیز چندی قبل گفت که نیروهای آمریکایی، مسئولیت «حمایت» از میادین نفتی شرق سوریه را بر عهده خواهند داشت. وی نیروهای سوریه و روسیه را تهدید کرد در صورت نزدیک شدن به میادین نفتی، با «پاسخ قاطع» آمریکا روبرو می‌شوند.

نماینده سوریه در سازمان ملل چندی قبل گفت که آمریکا چاه‌های نفت این کشور را اشغال کرده و درآمدهای ملت سوریه را در سایه سکوت شورای امنیت به یغما می‌برد.

ادامه پیشروی ارتش سوریه در حومه ادلب

ارتش سوریه کنترل روستای رکایا در شمال غرب خان شیخون در حومه ادلب را در دست گرفت. نیروهای دولتی سوریه به پیشروی سریع خود در حومه حلب و ادلب ادامه داده و بعد از سیطره بر دانشکده پلیس در جنوب غرب حلب، کنترل مسیر حلب ادلب را به دست گرفتند.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه شنبه اعلام کرد، آنکارا امکان ندارد در قبال پیشروی ارتش سوریه ساکت بنشیند. وی تأکید کرده که اگر ارتش سوریه تا قبل از پایان فوریه از ادلب عقب‌نشینی نکند با آن‌ها برخورد جدی خواهد کرد.

از سوی دیگر فعالان اعلام کردند تروریست‌های جبهه النصره به پایگاه‌های ارتش سوریه در غرب حلب با پشتیبانی ترکیه حمله کردند. این حمله با انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده و همزمان با حمله توپخانه‌ای ترکیه به کفرحلب و میزناز آغاز شد.

شورشیان مدعی‌اند حمله النصره خسارات‌ زیادی به ارتش سوریه زده است.

تحرکات خطرناک آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد

کریم علیوی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق فاش کرد، آمریکایی‌ها بدون اجازه بغداد شروع به استقرار سامانه پاتریوت در پایگاه عین الاسد در استان الانبار کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده است، نیروهای آمریکایی محرمانه در حال استقرار سامانه پاتریوت در پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب کشور هستند.

علیوی گفت: این تحول خطرناکی است که نیازمند تحقیق از سوی دولت است زیرا بغداد اجازه‌ای در این زمینه نداده است.

بیانیه وزارت خارجه فرانسه درباره نشست ظریف و لودریان

وب سایت وزارت خارجه فرانسه روز یکشنبه در بیانیه‌ای با اشاره به دیدارهای مختلف «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، درباره دیدار او با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران گفت: در این دیدار لودریان عزم فرانسه را برای کاهش تنش‌ها در منطقه خلیج فارس اعلام کرد.

اعزام ده‌ها خودروی زرهی آمریکا از عراق به سوریه/جزئیاتی تازه از «دایره ایران» در طرح تحول ارتش اسرائیل/ادامه پیشروی ارتش سوریه در حومه ادلب/ تحرکات خطرناک آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد

 لودریان در این دیدار از آنچه از آن به عنوان نقض تعهدات هسته‌ای از سوی ایران نام برد، ابراز نگرانی کرد.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه همچنین آمده لودریان در دیدار با ظریف به اتباع بازداشت شده این کشور در ایران پرداخته است.

در این دیدار که در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ برگزار شد، وزیر امور خارجه ایران روز گذشته در دیدار با همتای فرانسوی خود، بر ضرورت بازگشت اروپا به «انجام تعهدات ذیل برجام» به عنوان تنها راه صحیح حل مشکلات تأکید کرد.

ظریف با یادآوری و برشمردن تعهدات انجام نشده اروپا در برجام تأکید کرد: مسیری که اروپا در پیش گرفته‌، کمکی به حل مشکلات نمی کند و تنها راه درست، بازگشت اروپا به انجام تعهدات ذیل برجام است.

جزئیاتی تازه از «دایره ایران» در طرح تحول ارتش اسرائیل

«اویو کوخاوی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی، روز پنج‌شنبه از طرحی پنج ساله برای تقویت توان ارتش این رژیم رونمایی کرد. رسانه‌های صهیونیستی امروز جزئیات بیشتری از این طرح که بخشی از آن به مقابله با ایران اختصاص یافته، منتشر کرده‌اند.

به نوشته روزنامه «اسرائیل هیوم»، بر اساس طرح «مومنتوم» (عبری: «تنوفا»، به معنی شتاب) که سالانه ۳۰ میلیارد شکل (۸.۷۵ میلیارد دلار) برای آن بودجه در نظر گرفته شده، تل‌آویو قصد دارد با تکیه بر فناوری‌های جدید، توان هوایی، دریایی، زمینی، سایبری و اطلاعاتی ارتش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در بخشی از این طرح پیش‌بینی شده است، واحد «یگان عمق» ارتش رژیم صهیونیستی که بر جنگ‌های در مسافت دور متمرکز است، به «دایره ایران» تغییر نام داده و اختصاصی بر مقابله با «تهدیدات جمهوری اسلامی ایران» تمرکز کند.

در این طرح در مورد دایره ایران، عنوان شده است که این اداره تازه «رصد، تاکتیک‌ها و راهبردهای مقابله‌ای و برنامه‌ریزی عملیات‌ مربوط به برنامه هسته‌ای ایران و حضور نظامی ایران در سوریه» را از «جمله در زمینه‌های سایبری و ماهواره‌ای» بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این طرح، رژیم صهیونیستی باید تعداد پهپادها، موشک‌های جدید، خودروهای زرهی، سامانه‌های پدافندی، بالگردها و کشتی‌های خود را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش داده و برخی از تجهیزات قدیمی خود را کنار بگذارد. به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل» بخشی از بودجه این طرح از محل کمک سالانه ۳.۸ میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی تأمین می‌شود.

این طرح در حالی ارائه شده که رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی این رژیم در تشکیل کابینه تازه با بحران سیاسی روبه روست و قرار است چند هفته دیگر برای سومین بار انتخابات پارلمانی برگزار کند. با وجود این، کوخاوی با بیان اینکه تل‌آویو با تهدیدات متعددی روبه روست، گفت: این تهدیدات «منتظر اسرائیل نمی‌مانند» تا بحران سیاسی‌اش را حل کند.

کوخاوی مدعی شد، با اجرای این طرح توسعه، ارتش رژیم صهیونیستی به مراتب «سریع‌تر، دقیق‌تر و مرگ‌آورتر» می‌شود.

طرح تنوفا از سوی «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تأیید رسیده و به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم ارائه شده است. قرار است نتانیاهو هفته آینده این طرح را برای تصویب نهایی به کابینه اسرائیل ببرد.

بنت گفته که این برنامه «این امکان را به ارتش می‌دهد تا سریع‌تر، شدیدتر و با ظرفیت تخریبی بیشتری به دشمن حمله و در نتیجه بر دشمن غلبه کرده و به پیروزی دست یابد.»

به گفته وی، این طرح «پیروزی را در صدر اولویت‌ها» قرار می‌دهد.

پایگاه تایمز اسرائیل هم با بیان اینکه ایران و حزب‌الله اهداف اصلی این طرح هستند، نوشته که تنوفا به دنبال آن است که ارتش اسرائیل در هر نبردی در سریع‌ترین زمان ممکن به پیروزی دست یابد، چون هرچه درگیری طولانی‌تر شود، این تصور که تل‌آویو در نبرد شکست خورده، بیش از پیش غالب می‌شود.

بنا بر این گزارش، اجرای بخش‌هایی از این طرح پیش از این آغاز شده است، اما موارد اصلی آن در ماه‌های آینده اجرایی خواهد شد و پنج سال ادامه خواهد یافت.

هرچند این طرح و جزئیات مربوط به نحوه شکل‌گیری و عملکرد دایره ایران نهایی نشده، روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش داده که کوخاوی از حالا یک ژنرال را به عنوان فرمانده دایره ایران منصوب کرده؛ نام فرمانده این واحد رسانه‌ای نشده است.

پیش از این هم نتانیاهو گفته بود که قصد دارد برای مقابله با «تهدید موشک‌های کروز ایران»، طرحی به کابینه ارائه کند که بودجه مشخصی را برای ایجاد یک سپر دفاعی تازه با هدف مقابله با حملات احتمالی ایران به وسیله موشک‌های کروز، تخصیص دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴۵
غرب سیاست فشار اقتصادی و جنگ اقتصادی را برای کشور های مخالف خود در منطقه انتخاب کرده و به دنبال ناراضی کردن داخلی کشورهای مخالف در منطقه است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
دولت امریکا اگر نتواند در جنگ اقتصادی پیروز شود ویروس ها را به جنگ آن کشور می فرستد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
آمریکای جنایتکار
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
متاسفانه ما وارد مسابقه تسلیحاتی شده ایم و بجای آسایش و رفاه مردم ادوات کشتن را مدرنتر میکنیم
امروزه راه مبارزه با دشمن استقاده از ظرفیت های اقتصادی است و کشور ما ایران بطور طبیعی این ظرفیت را دارد. موقیعیت جغرافیای و تنوع فرهنگی و حتی دینی ایران به کشور ما این پتانسیل را میدهد که با تعامل صحیح و استفاده هوشمندانه از آنچه که واقعا بسیاری از کشورها ندارند، بر دشمنان خود تسلط پیدا کند
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
خودتون رو برای سال آینده آماده کنید قطعا ترامپ بعد از فشارهای اقتصادی برنامه حمله نظامی خواهد داشت چه قبل از انتخابات دور دوم و جه بعد از پیروزی در انتخابات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
مجلسی قوی خواهیم داشت که هدف شان حساب کشی از مدیران و مسولان است، دلار از معاملات خارج شد، رابطه تجاری با منطقه اوراسیا افزایش یافته، دیگر تحریمی نمانده، سال 99 سال دویدن و کار کردن هیات دولت است با مجلسی که سر کار می اید.
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اول باید به سازمان های به اصطلاح بین المللی شکایت کرد. در مرحله بعدی هشدار کتبی و در گام سوم به عنوان اشغالگر با آنها برخورد کرد. بقول مثل معروف ( دیگی که برای ما نمی جوشد. سر سگ در آن بجوشد) کافیست یک موشک راهی تاسیسات نفتی شود..
یعنی بعد از اون همه حمایت سازمان های بین المللی و دولت های اروپایی و دولت امریکا و حمایت دولت های عربی مثل عربستان سعودی و امارات و... باز هم ارتش اسراییل می ترسد؟ واقعا که؟
این خنده های ظریف چه معنایی داره؟؟؟
دم خروس یا قسم حضرت عباس؟تصمیم برای خروج امریکاییها از عراق را باور کنیم یا استقرار سامانه پاتریوت در پایگاههایشان که نشان از برنامه حضور بلند مدت دارد؟
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
این همه تحقیر این همه موشک باران سفارت امریکا در چه دوره از تاریخ سابقه داشته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
مفاهیمی همچون، غرور، تحقیر، شجاعت، آبرو، عزت، ذلت، خوبی، بدی و ... در سیاست و روابط کلان بین‌المللی معنی ندارند. تنها منافع و نتیجه وجود دارد که نقریبا همیشه در مقدار پولی که از یک اقدام یا مجموعه اقدامات حاصل می شود، نمایان می شود. متاسفانه نه تنها مردم ما بلکه بیشتر به اصطلاح سیاستمداران ما هنوز با این موضوع را درک نکرده‌اند. مثلا بعضی‌ها فکر می کنند خیلی مهمه به پایگاه آمریکا موشک زده‌اند، این کار اگر باعث سود مادی بذای ایران بود درست و اگر نیست عملی اشتباه بود.
ترامپ و امثال او خیلی بهتر از امثال اوباما است، دوره اوباما اختلافات در کشور خیلی زیاد بود و در لاک دفاعی بودیم ولی در دوره ترامپ .... پایگاه نظامی هواپیمای پیشرفته تا سیسات آرامکو و... همه در دوره ترامپ اتفاق افتاد، از همه مهمتر عین الاسد، موشک پرانی عراقی ها و افغانی ها و سوری ها به نظامیان امریکا دوره ترامپ اتفاق افتاد.
جناب ظریف بنده مانده چطور شخصی مثل شما پس از 30 سال سابقه تجربه بین المللی نتوانست آخر برجام و ضوابط قانونی را پیش بینی و لحاظ کند آن وقتی شخصی که پایش را از ایران بیرون نگذاشته آخر برجام و ضوابط قانونی لازم را پیش بینی و مطالبه کردچطور ممکن است؟ حالا فرانسه ... خوش به حال تان که در این پست وزارت این همه فرصت آزمایش و خطا دارید.
ننگ بر روسیه شرم بر ترکیه مرگ بر چین این اذکار روزانه را فراموش نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
امریکا، فرانسه و انگلیس رو جا انداختی رفیق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
حتما امریکا محبوب تو هست هزاران مرگ بر امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
چین بخاطر حمایت هایش از دولتهای غیر دمکراتیک
روسیه بخاطر دسیسه هایش و همکاری با آمریکا
ترکیه بخاطر همدستی اش با اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اذکار روزانه مهمتر
مرگ بر آمریکای جنایتکارو از قلم انداختی
آمریکا داره نفت ملت فقیر سوریه رو میدزده
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
یه چن تا از متحدامون مث حزب الله و انصارالله و اصلا خودمونو هم به لیستت اضافه میکردی دیگه! ترکیه رو هم این وسط گذاشتی که مثلا خودتو منصف نشون بدی؟ شاید هم این ذکر رو شخص پمپئو بهت داده و گفته کشور خودتو نذار توش تا بهت شک نکنن؛ چون کشورایی رو ذکر کردی که در مقطع کنونی، آمریکا از دستشون عصبانیه
یعنی واقعا یه ایرانی باغیرت حتی از آمریکا بدلیل ترور قهرمان کشورش نباید عصبانی باشه؟
امریکایی ها علاوه بر اینکه نرفتند قدرت نظامی خود را در دریا و خشکی تقویت کردند .ملت ایران هم گرفتار شعار دادن های توخالی و عدم درک درست از شرایط منطقه...
پاسخ ها
فردوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
فعلا که ضربه های سختی در بعد خارجی دولت امریکا خورد، ونزئلا، کریمه ... چرا باید در تسلط روسیه باشد؟
5 میلیارد دلار ایران در عراق بلوکه شد بخاطر عدم تصویب FATF

اگر همینطوری ادامه بدیم به دوران معاوضه کالا با کالا عقبگرد خواهیم کرد
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
کاش دوباره به همان معاوضه کالا به کالا برگردیم تا وقتی خودمان بتوانیم با کشورهای منطقه و همسو معاهدات تجاری منعقد کنیم. تا کی خودمان را با قوانین امریکا وفق دهیم.
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
جناب ناشناس، چین که عضو تجارت آزاد است و همه این اف ها را تصویب کرده چرا مورد قهر دولت امریکا و اروپا واقع شده؟
معنی این تصمیم اسراییل اینست که خیالش از کشورهای مجاور که قبل راحت بود، کاملا راحت شده و فقط ایران مونده
ببین هزارتا از این طرح های نظامی افتتاح کنی باز کمکی بهت نمی کنه. فقط مردن را برایت سخت تر می کند.
تا عراق و کشورهای منطقه نفت دارند آمریکا ببرون نخواهد رفت. ما هم ماموریتی نداریم که آمریکا را از منطقه بیرون کنیم. مردم هر کشوری خودشان باید بیرون کنند.
اگر اسرائیل تا بیخ دندان هم مسلح شود، مشکلش این است که ملتی بی ریشه و غاصب است و سرزمین چندانی در اختیارش نیست. انباشت سلاح هیچ سودی برایش ندارد. در یک انبار سلاح اگر یک انفجار رخ دهد تمامی آن به آتش کشیده می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
مثل انبارها در سوریه که هر روز توسط رژیم صهیونیستی به آتش کشیده میشود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
ساندیست گرم نشه
خنده هایش روی اعصاب است.
عين الأسد كه با خاك يكسان شده بود چطور دوباره تجهيزش كردن شهر كه نبوده ٢٢ تا موشك خورده چطور هنوز همچين اخباري از اونجا به گوش ميرسه
فكر كنم تيتر اشتباهي زدي تابناك
سخنان وزیر امور روسیه، مبنی بر اینکه اقدامات ایران، روسیّه و تُرکیّه برای جلوگیری از تکّه تکّه شدن سوریّه است، بخوبی دلیل عصبانیت افسار گسیخته برخی به اصطلاح هموطنان از اوضاع سوریّه را مشخص می‌کند. کُردهای مسلح یگان‌های مدافع خلق (ی.پ.گ)، با استفاده از وضعیت بلبشوی سوریّه، با اشغال نظامی شمال نفت خیز این کشور، ابتداء با جایگزینی اقوام کُرد زبان به جای اقوام تُرکمن و عرب، اقدام به تغییر بافت جمعیتی کرده، سپس اسامی شهرها، روستاها و شهرک‌ها را از اسامی عربی به کُردی تغییر دادند تا در فرصت مناسب و در اطراف چاه‌های نفتی سوریه، با اعلام استقلال، پایۀ کشور مجعول کُردستان را بنا نهند. اقدامی که به شدّت تمامیّت ارضی کشور عزیزمان ایران و نیز تُرکیّه و عراق را نیز تهدید می‌نمود. حملۀ نظامی تُرکیّه به این گروه کُرد، رویاهای خام آنان را بر همیشه تاریخ بر باد داد و همین عاملی است که عصبانیّت آنان را توجیه می‌کند.
پاسخ ها
ناشناس 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
برادر گرامی شما یا اصلا از هیچی خبر نداری یا فقط اخبار شبکه های فاشیست ترکیه را نگا میکنی بیشتر تحقیق کن الان ترکمن ها ، مسیحی ها و عرب ها یگان های مسلح مربوط به خود دارن که در چهارچوب یگان های دمکراتیک سوریه فعالند بیشترین شهدای حمله ترکیه به تل ابیض و راس العین و مبروکا از اعراب و مسیحیان سوری بودن در هر صورت شما حق داری نظر بدی آزادی
فقط موقع انتخابات سه چهار راکت یا موشک به شهرهای رژیم صهیونیستی شلیک شود حساب انتخابات دستشان میاید
تنها راه محافظت از خودمون در برابر این طرح اسرائیل مجهز شدن به بمب اتمه.انفعال و خوش خیالی عواقب داره...
تمام این اسلحه ها بزودی نصیب مسلمانان خواهد شد. بجای انباشت ای همه اسلحه بهتر بود مهر و محبت پخش میکردند. دایره قدرت ایران بلطف خدا هر روز وسیع تر می شود و آگاهی مردم منطقه هم با آن افزایش پیدا می کند. اسراییل باید بجای تقویت نیروی دفاعی خود، حفره های عمیقی در دل زمین برای پنهان شدن بسازد تا از تیر رس ایران دور بماند چون بعد از شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی، اوضاع برای اسراییلی ها قمر در عقرب است.
اردوغان در خط اسراييل
بعدازپارسهاوبابلیها(بین النهرین)ریشه دارترین ملتهادرمنطقه همین یهودیها(قوم بنی اسراییل)هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
فقط ی تفاوت وجود دارد. ریشه صهیونیستی در فاضلابه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
ایران تنها کشور ریشه دار منطقه هست.
شعارهای اساسی انقلاب در دو بعد داخلی و خارجی و وصیت نامه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان تکالیف شرعی همواره بابد نصب العین قرار گیرد.
حد اکثر سرعت «آهسته»
رژیم کودک کش جهودهای صهیونیت ۷۵٪ اسراییل با انتخابات خود یک جنایتکار برعلیه بشریت را از میخاییل بگین گرفته تا نه تنیاهو برسر کار می آورند و اکنون با دایره ایران خود میتوانند حد اکثر آمریکایی گردند که همجون عین الاسد بیخ گوش ایرانیان میباشد!
آمریکایی ها بخوبی مطلعند که زمان آنها بپایان رسیده است منتها این سونامی هنوز به اسراییل ایالت ۵۲ آن نرسیده است.
2
---مجلس عراق یک مصوبه غیر الزام اور برای خروج نظامیان امریکا تصویب کرده بودند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی