بازدید 8610
۵

واکنش اردوغان به اتهام دخالت در نتایج لیگ ترکیه

من طرفدار فنرباغچه هستم، ولی تهمت‌هایی که به دوستانم زده می‌شود واقعا عجیب و ناراحت کننده است. اصلا نمی‌توان این چیز‌ها را قبول کرد و گذشت. آلوده کردن وزرای کابینه به مسائل این چنینی یک اشتباه بزرگ است. کسانی که در شبکه‌های اجتماعی این تهمت‌های ناروا را مطرح می‌کنند باید پاسخگوی عمل زشت شان باشند
کد خبر: ۹۵۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 16 February 2020

در فصل جاری لیگ ترکیه جنجال‌های زیادی در مورد حمایت‌های سیاسی خارج از زمین فوتبال در سوپرلیگ ترکیه مطرح شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، داستان از جایی شروع شد که ملاقات پنهانی علی کوچ، رئیس باشگاه فنرباحچه با زکریا آلپ، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ترکیه افشا شد. طرفداران فوتبال می‌گفتند چرا رئیس یک باشگاه باید با رئیس کمیته داوران ملاقات پنهانی و خارج از ساختمان فدراسیون داشته باشد. بعد‌ها ارتباط اقتصادی این دو نفر هم فاش شد.

به گزارش Sabah، کم کم زمزمه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به گوش رسید که پای مردان سیاست را هم به این بازی باز کرد. برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی، اشتباهات داوری به نفع فنرباغچه و ترابزون اسپور را به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و برات آلبایراک، وزیر اقتصاد و دارایی ترکیه نسبت دادند. گفتنی است آلبایراک داماد اردوغان است و طرفدار ترابزون سپور. اردوغان هم بار‌ها گفته طرفدار فنرباغچه است.

واکنش اردوغان به اتهام دخالت در نتایج لیگ ترکیه

رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اتهاماتی که به او و دولتش زده شده گفت: من طرفدار فنرباغچه هستم، ولی تهمت‌هایی که به دوستانم زده می‌شود واقعا عجیب و ناراحت کننده است. اصلا نمی‌توان این چیز‌ها را قبول کرد و گذشت. آلوده کردن وزرای کابینه به مسائل این چنینی یک اشتباه بزرگ است. کسانی که در شبکه‌های اجتماعی این تهمت‌های ناروا را مطرح می‌کنند باید پاسخگوی عمل زشت شان باشند. بدون اینکه چیزی بدانند می‌گویند فلان وزیر از یک باشگاه فوتبال خاص حمایت می‌کند و یا علیه یک باشگاه دیگر موضع گیری دارد. امکان ندارد این دروغ‌ها را قبول کنیم.

وی در ادامه افزود: طرفداران فوتبال در ترکیه مسئولیت بزرگی دارند. آن‌ها باید هوشیار باشند و ما هم بی طرف بمانیم. ما کشور را اداره می‌کنیم و همیشه باید بی طرف بمانیم. به همین خاطر هیچ وقت در بازی‌های فوتبال سوپرلیگ ترکیه حاضر نمی‌شوم. اصلا در این بازی‌ها به استادیوم نمی‌روم. قهرمانی هم ارث پدری کسی نیست. امسال تیمی قهرمان می‌شود و سال بعد تیمی دیگر.
جالب است بدانید در سال‌هایی که اردوغان نخست وزیر و رئیس جمهور ترکیه بوده گالاتاسارای بیش از هر تیم دیگری در فوتبال ترکیه به قهرمانی رسیده است. از سال ۲۰۰۰ تاکنون گالاتاسارای ۹ بار قهرمان سوپرلیگ ترکیه شده، فنرباغچه ۶ بار و ترابزون سپور اصلا قهرمان نشده است. آخرین قهرمانی گالا فصل پیش بود و آخرین قهرمانی فنر هم سال ۲۰۱۴ ترابزون هم آخرین بار در سال ۱۹۸۴ قهرمان لیگ ترکیه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
البته با توجه به قبضه کردن دستگاه قضا ترکیه از سوی اقای اردوغان که خودش الان همه کارس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
امروز اصل مطلب و واقعیت از زبان وزیر امور خارجه روسیه بیان شد: ترکیه و روسیه می خواهند سوریه تکه تکه نشود. این مطلب حقایق را بخوبی روشن می کند و چرایی عصبانیت افسار گسیخته اکراد ، عیان می گردد.
اتهام نيست اينجا هم وزير يك تيم خاص را دوست دارد كه براي بار چهارم قهرمان شود
یاشاسن اردوغان
در ایران چطور؟
یک کسی است که از وقتی وزیر شده تیم محبوبش هر سال قهرمان می شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان