بازدید 15013

نامه جعلی به رئیس جمهور درباره مرگ ۴ نفر با کرونا

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ضمن جعلی خواندن انتشار نامه‌ای در فضای مجازی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به رئیس‌جمهور درباره کرونا تاکید کرد که هنوز هیچ مورد مثبت ابتلا به کروناویروس جدید در کشور ثبت نشده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 16 February 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور گفت که از متن نامه، شماره و رونوشت‌های آن نیز کاملا مشخص است که نامه مذکور جعلی است.

جهانپور همچنین در ساعات اولیه بامداد امروز ۲۷ بهمن ماه در حساب توییتری خود نوشت:« تا این لحظه هیچ مورد ابتلا به #COVID_۲۰۱۹ در ایران ثبت نشده است، بسیاری از موارد ارجاعی، حتی از نظر شرح حال و علایم، #مشکوک به #کووید_۱۹ هم نیستند. نتیجه آزمایشات به عمل آمده تا ساعتی پیش همگی منفی گزارش شده است.»

نامه جعلی به رئیس جمهور درباره مرگ ۴ نفر با کرونا

نامه جعلی به رئیس جمهور درباره مرگ ۴ نفر با کرونا

 

حراست وزارت بهداشت، پیگیر نامه جعلی منسوب به معاون وزیر درباره کرونا

 

معاون درمان وزارت بهداشت نیز به نامه منتشر شده در فضای مجازی درباره کروناویروس واکنش نشان داد و بر جعلی بودن آن تاکید کرد.

دکتر قاسم جان‌بابایی - معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: اخیرا" نامه‌ای در شبکه های اجتماعی در خصوص ابتلا و فوت تعدادی از هموطنان به کرونا ویروس با امضا اینجانب جعل و منتشر شده است که در آن به تعداد مبتلایان و فوت شدگان و نیز کمبود امکانات درمانی و... اشاره شده است؛ در حالی که  هرگز چنین نامه‌ای از سوی این معاونت صادر نشده و این نامه کذب، ساختگی و  قطعا در جهت تشویش اذهان عمومی منتشر شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، براساس اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت؛ نامه مذکور دارای اشکالات فنی و نگارشی فراوانی از جمله موارد زیر است:

۱- « شماره نامه این معاونت  با "۲۷۰"  آغاز نمی‌شود.

۲- از لحاظ رعایت سلسله مراتب اداری، مکاتبه مستقیم با رییس محترم جمهوری از سوی این معاونت انجام نمی‌شود.

۳- در مکاتبات این معاونت  از "مهر آنی" استفاده نمی‌شود.

۴- شماره تلفن درج شده در انتهای این نامه اشتباه است.

۵- رونوشت‌های مندرج در نامه مغایر با سلسله مراتب اداری است.

۶- عنوان اینجانب در نامه‌های ارسالی معاونت درمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" درج نمی‌شود.»

همچنین مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پیگیری موضوع، خواستار برخورد جدی و قانونی با انتشار دهندگان این نامه جعلی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر