بازدید 4413
کایو از العین، لیما از الوصل و تیگالی از الوحده

تیم ملی امارات برای مقدماتی جام جهانی ۳بازیکن خارجی خرید!

بنا به ادعای روزنامه الاتحاد برای اولین بار امارات هم به جمع کشور‌های حاشیه خلیج فارس خواهد پیوست که از بازیکنان دو ملیتی بهره خواهد برد.
کد خبر: ۹۵۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 16 February 2020

روزنامه الاتحاد از قطعی شدن حضور سه ستاره خارجی در اردوی آتی تیم ملی امارات در ماه مارس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، با انتخاب یووانوویچ صرب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات تحرکات برای سرو سامان دادن به اوضاع ناامیدکننده این تیم در رقابت‌های ملی آغاز شد. تیم شیخ نشین حاشیه خلیج فارس که در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از شرایطی نابسامانی در مرحله اول انتخابی برخوردار است حالا در فاصله یکی دو ماه تا آغاز دوباره این رقابت‌ها در صدد بهره بردن از ستاره‌های خارجی به عنوان تبعه این کشور در جمع ملی پوشان خود است.

روزنامه الاتحاد امروز در گزارشی مدعی شد سه بازیکن برزیلی و آرژانتینی شاغل در لیگ امارات بعد از نزدیک به پنج سال موفق به اخذ تابعیت این کشور شدند تا فدراسیون فوتبال بلافاصله مقدمات دعوت از آن‌ها به اردوی آتی تیم ملی در ماه مارس ۲۰۲۰ را فراهم کند. کایو از العین، لیما از الوصل و تیگالی از الوحده سه بازیکن مد نظر  فدراسیون فوتبال و یووانوویچ برای حضور در جمع ملی پوشان امارات هستند که از این پس دعوت خواهند شد.

اردوی آتی تیم ملی امارات از ۱۳ و ۱۴ مارس برگزار می‌شود و فدراسیون امارات بنا به درخواست سرمربی از ۲۴ تا ۳۰ بازیکن برای حضور در این اردو دعوت به عمل خواهد آورد که بنا به ادعای روزنامه الاتحاد برای اولین بار امارات هم به جمع کشور‌های حاشیه خلیج فارس خواهد پیوست که از بازیکنان دو ملیتی بهره خواهد برد. امارات طی روز‌های ۲۶ و ۳۱ مارس باید در دو بازی حساس به مصاف مالزی و اندونزی برود و حضور این سه ستاره می‌تواند مشکلات گلزنی این تیم را به حداقل برساند.

امارات در گروه G. مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در پایان روز پنجم با یک بازی کمتر و کسب تنها ۶ امتیاز از چهار بازی بعد از ویتنام ۱۱ امتیازی، مالزی ۹ امتیازی و تایلند ۸ امتیازی در رده چهارم قرار دارد و یووانوویچ امیدوار است با دعوت از بازیکنان دو ملیتی و سرشناس شاغل در لیگ فوتبال این کشور بتواند در دور برگشت نتایج مورد نظر برای صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها