بازدید 12540
۳

مرد شیشه‌ای، همسر و مادرش را کشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مردی در شهرستان فسا به دلیل مصرف مواد مخدر از نوع شیشه، همسرو مادر خود را کشت و متواری شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 15 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اظهارداشت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در روستای "فدشکویه" شهرستان فسا، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فردی به دلیل مصرف شیشه، زن و مادر خود را با اسلحه به قتل رسانده و متواری شده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: تحقیقات برای دستگیری متهم از سوی پلیس ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
اون آشغال هایی که میگن آدم هرجوری دوس داشت باید زندگی کنه تحویل بگیرن. این انگل جامعه هم هرجور دوس داشت زندگی کرد و امروز به اینجا رسید....
واقعا چرا دولت یه فکری به حال مصرف مواد مخدر و بخصوص شیشه تو این کشور نمیکنه؟!! الان کی باید جواب خون مادر و همسر این مرد و هزاران خون ریخته شده مشابه رو بده! چرا الکی معتادین رو بیمار خطاب میکنید که هر کاری دلشون میخواد بکنن. اخه اینا چه بیمارای هستند که دزدی میکنند، فساد میکنند، جرم می کنند، قتل میکنند و اخرش هم میگن شیشه بود و توهم ؟ به خدا اینا یه مشت جنایتکارن که باید از دم اعدام بشن. واقعا دیگه شرایط یه جوری شده طرف تو خونه خودش هم امنیت جانی نداره. تا دیر نشده یه فکری بکنید آهای مسوولین
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
مشخصا شما اطلاعی ندارید که مشکل اصلی ما عدم‌ تفکیک مواد مخدر از همدیگه هست که مراجع حکومتی و انتظامی هم هیچ قصدی ندارن برای مردم آگاهی‌بخش باشن و تفاوت مواد کم‌خطر و درجه پایینی مثل ماری‌جوانا با مواد عمدتا شیمیایی و بسیار مخرب و خطرناک مثل شیشه و هروئین و کوکایین را به مردم بشناسانند. الان بسیاری از کشورهای جهان حمل میزان بسیار کم مواد کم‌خطر مثل ماری‌جوانا را جرم‌زدایی کردند تا دست ماموران قانون برای برخورد با مواد خطرناک بازتر باشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان