بازدید 12536
۴
رسمی از سنگیم ترین حکم تاریخ یوفا علیه غول انگلیسی

منچسترسیتی دو فصل از همه جام‌های اروپایی محروم شد

یوفا منچسترسیتی را از حضور در هر گونه رقابت اروپایی به مدت دو فصل - فصل ۲۰۲۰/۲۱ و ۲۰۲۱/۲۲ - محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون یورو جریمه، محکوم می‌کند.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ 15 February 2020

یوفا، باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض جدی قوانین مربوط به فیرپلی مالی به مدت دو سال از حضور در همه رقابت‌های اروپایی محروم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نوشته سایت رسمی یوفا، هیات قضائیه مستقل یوفا پس از شنیدن دفاعیات منچسترسیتی و پس از تحلیل و بررسی همه اسناد و مدارک موجود، اعلام کرد این باشگاه مرتکب تخلفات جدی در زمینه فیرپلی مالی شده است. منچسترسیتی در ارزش گذاری قرارداد‌های اسپانسرینگ، اغراق آمیز کار کرده است و درآمد‌های این باشگاه و اطلاعات مالی ارسالی آن به یوفا نیز بالطبع، منطقی نبوده‌اند.

همچنین یوفا اعتقاد دارد منچسترسیتی در روند بررسی پرونده نیز همکاری لازم را با ماموران نداشته است؛ بنابراین یوفا منچسترسیتی را از حضور در هر گونه رقابت اروپایی به مدت دو فصل - فصل ۲۰۲۰/۲۱ و ۲۰۲۱/۲۲ - محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون یورو جریمه، محکوم می‌کند. سیتی می‌تواند در دادگاه حکمیت ورزش به این حکم اعتراض کند.

باید دید محرومیت منچسترسیتی چه تاثیری روی برنامه ریزی ورزشی این باشگاه خواهد گذاشت؟ بعید نیست برخی ستارگان این تیم تصمیم به جدایی بگیرند و گواردیولا سرمربی این باشگاه نیز قطع همکاری کند.

منچسترسیتی دو فصل از همه جام‌های اروپایی محروم شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بله ... اونجا همه چی قانونیه ... یعنی قانونمند هستند ... مثل ایران نیست که ... امثال هدایتی ، بابک زنجانی و رویانیان بیان برای یه باشگاه بازیکن بخرن...آب از آب تکون نخوره
و همین باشگاه چندتا قهرمانی بگیره
پاسخ ها
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
پس بقیه باشگاه ها پاک دست تشریف دارند و ما نمی دونستیم!!!!
میلیارد میلیارد خرج کنند ولی چون از صنایع مادر تغذیه می کنند و سرمربی شون فلان خان هست، کسی ازشون حرف نمیزنه
و یا چون ما طرفدار رنگ دیگه هستیم، بقیه را به باد انتقاد بگیریم و لهشون کنیم ولی فساد سیستماتیک تیم خودمون را بگیم چی شده؟!
قضاوت بدون تعصب را یاد بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
برادر من که تشریف بردی بالای منبر! یوفا جریمه کرده نه فدراسیون انگلیس ملتفتی. ضمنا تخلف نشون می ده در همه دنیا مرسومه و ایران نیز در این زمینه جزو برترین برترین ها هست.
بایستی معلوم بشه مخارج تیم پرسپولیس از کجا تامین میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر