بازدید 4727

تامین آب شرب پایدار برای ۱۲ هزار نفر در رامشیر

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از افتتاح دو پروژه آبرسانی روستایی در رامشیر و بهره مندی بیش از ۱۲ هزار نفر از اهالی روستایی شهرستان از آب شرب پایدار خبرداد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۷ 15 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عادل حرباوی اظهار کرد: با بهره برداری از این دو پروژه آبرسانی روستایی ۱۶ روستای شاوه‌ها و ۱۶ روستای بخش مرکزی با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به ۱۶ روستای شاوه‌های شهرستان رامشیر ۱۵ کیلومتر خط انتقال و ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب کارگزاری شده است.

حرباوی تصریح کرد: ۱۶ روستای شاوه‌ها ۱۴۵۰ خانوار با جمعیت بیش از ۸ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان با اشاره به پروژه آبرسانی به ۱۶ روستای بخش مرکزی تحت عنوان پروژه آبرسانی روستایی مرزه و ریحانه اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات تملک دارایی انجام شده است.

وی عنوان کرد: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ این مجتمع آبرسانی ۱۶ روستا با جمعیت بیش از ۴ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند شدند

حرباوی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه بیش از ۱۲ هزار نفر از اهالی روستایی رامشیر به آب شرب پایدار و سالم دسترسی پیدا خواهند کرد و در آینده نزدیک رامشیر به شهرستانی تبدیل می‌شود که کلیه روستا‌های آن مشکلی در تامین آب شرب مورد نیاز خود نخواهند داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر